Jutustelua Simoguesta ja lehdestä
3 posters
Sivu 1 / 1
Jutustelua Simoguesta ja lehdestä
Mieli piteitä, kritiikkiä ja huomautuksia tai ihan mitä vain tänne lehdestä ja sivuista.
Millon simoguen uusi ulkoasu on valmis??
Millon simoguen uusi ulkoasu on valmis??
Vs: Jutustelua Simoguesta ja lehdestä
Olen juuri saanut päätettyä, miten toteutan ulkoasun ja millaisia kuvia siihen tulee jne. Värimaailma vain on hieman epäselvä: mitä väriä te ulkoasuun kaipaisitte?
Ulkoasu valmistuu ehkä jo tällä viikolla, ehkä parin viikon kuluttua. Koska tietokone on lähes romu eikä korjaajaa näy, täytyy minun työskennellä äitini työkoneella, jolla Simskään ei toimi mielestäni, ja tämän takia ulkoasun laittaminen voi venyä. Mutta sanotaan nyt, että siihen menee n. pari viikkoa vielä.
Ulkoasu valmistuu ehkä jo tällä viikolla, ehkä parin viikon kuluttua. Koska tietokone on lähes romu eikä korjaajaa näy, täytyy minun työskennellä äitini työkoneella, jolla Simskään ei toimi mielestäni, ja tämän takia ulkoasun laittaminen voi venyä. Mutta sanotaan nyt, että siihen menee n. pari viikkoa vielä.
Joku punanen tai ruskea syksyinen olisi ihan kiva tai jotain muuta kivaaaaaaaaaaaaaa
Miksihän minä aina ajattelen heti jotain kirkkaita värejä? Nytkin mietin, pitäisikö jatkaa vaaleanvihreällä linjalla vai laittaa ulkoasu siniseksi tai oranssiksi... Ruskea kuulostaisi hyvältä!
Hei, hei Lottu! Laita tuohon foorumin taustaksi mansikoita! Minä tykkäisin ^.^
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa