Simogue
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jutustelua toimittajien kesken

+8
Sinsaukko
Maitokahvi
puhelintolppa
Vefna
Leah
Prue
Adalmine
Lottu
12 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Pe Kesä 06, 2008 11:59 am

Kiinnostaisiko sinua ryhtyä Simoguen toimittajaksi? Onko sinulla juttuehdotuksia valmiina vai oletko muuten vain intoa täynnä? Sehän sopii! Vastaa tähän viestiin tai lähetä minulle yksityisviestiä, ja hyvin suurella todennäköisyydellä sinut valitaan toimittajaksemme.

Tarvitsemme...
- toimittajia
- toimittajia
- toimittajia
- ideoiden keksijiä


Viimeinen muokkaaja, Lottu pvm To Heinä 10, 2008 10:50 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Muoksin otsikkoa, Lottu)
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Vieraili Ma Heinä 07, 2008 3:25 am

Voisin tulla toimittajaksi, jos minulla olisi Sims, jotta voisin ottaa kuvia.

Tai siis, minulla on Sims, mutta jostain syystä se ei asennu tähän koneelle. pale
avatar
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Ma Heinä 07, 2008 10:42 am

Jos haluat, voimme auttaa sinua löytämään syyn sille, miksei se Sims toimi. Tee uusi topic kohtaan "The Sims 2". Hyvä, että toimittajaehdokkaita löytyy! /offia...
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Toimittajaks tai ideoitten keksijäks

Viesti  Adalmine Ma Heinä 07, 2008 10:59 pm

MINÄ!MINÄ!MINÄ! Varmaan paremmin ideoitten keksijäks kun en oo mikään hyvä kirjottaa mut ihan miten vaan Very Happy vietän paljon aikaa koneella ja vapaa-aikaa on paljon, eli on aikaa keksiä vaikka hehkulamppu(harmi että keksitty jo).

Minä, Iipu <3 Razz
Adalmine
Adalmine
Teini
Teini

Viestien lukumäärä : 442
Ikä : 29
Paikkakunta : Koneen edessä
Registration date : 07.07.2008

http://www.freewebs.com/coloreSims

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Vieraili Ma Heinä 07, 2008 11:49 pm

Saan _ehkä_ Simsini toimimaan, jote minäminä Smile
avatar
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Ti Heinä 08, 2008 10:25 am

Jipii! Hyvä, että ehdokkaita löytyy. Jutut/ehdotukset/mitä vain voitte lähettää minulle yksityisviestinä tai sähköpostina os. rozelius@netti.fi.
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Prue Ti Heinä 08, 2008 2:48 pm

Täällä olisi yksi innokas toimittaja teille... Itse toimin yhden verkkolehden toimittajana..
Mikäli vielä otatte siis toimittajia.. Smile Toimittaja simikin olisi valmiina jo... Razz
Prue
Prue
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Paikkakunta : Etelän uumenissa..
Registration date : 08.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Ke Heinä 09, 2008 10:45 am

Kyllä, toimittajia otetaan koko ajan vastaan! Lukekaapa nyt Simoguen etusivun gallupkysymys ja vastatkaa siihen, ennen kuin alatte tehdä mitään juttuja valmiiksi. Pidän galluppia nyt ainakin viikon (ensi viikolla olen ratsastusleirillä enkä pääse koneelle) ja katsotaan sitten, miten käy. Mutta jos "kyllä" - vastauksia tulee eniten, teemme lehden suunnilleen tähän tyyliin (eli sivut kuvina ja lehti olisi selattava). Toivottavasti ymmärsitte! Smile
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Prue To Heinä 10, 2008 11:06 pm

Kyllähän tuosta selvää sai.. Smile Ihan kivalta kuulostaisi tuollainen, että lehteä olisi mahdollisuus selata.. Miten muuten on voiko itselleen tehdä ns. toimittajasimin, joka sitten aina esiintyy artikkelin/jutun tekijän kohdalla?

Hmm... Ja herää vielä yksi kysymys nyt näin öiseen aikaan. Eli siis onko tämä Simogue nyt sitten muotilehti pelkästään? Eli siis vain tyyliin liittyviä juttuja jne? Vai onko kyseessä hieman laajempi alue? scratch Question
Prue
Prue
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Paikkakunta : Etelän uumenissa..
Registration date : 08.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Pe Heinä 11, 2008 3:20 pm

Prue kirjoitti:Miten muuten on voiko itselleen tehdä ns. toimittajasimin, joka sitten aina esiintyy artikkelin/jutun tekijän kohdalla?

Eli siis onko tämä Simogue nyt sitten muotilehti pelkästään? Eli siis vain tyyliin liittyviä juttuja jne? Vai onko kyseessä hieman laajempi alue? scratch Question

Toimittajasimin voi tehdä, ja se voi olla niin samannäköinen tai erilainen kuin itse olet. Kunhan näette elokuun (tai heinäkuun, jos saan sen aikaisemmin valmiiksi) selattavan numeron, ymmärrätte varmaan kaiken sitten paremmin Smile

Simogue on muotia, sisustusta, tarinoita... ihan mitä vain simien elämään liittyvää.
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Haluaisin toimittajaksi

Viesti  Leah Ke Syys 10, 2008 3:24 pm

Jooh. Toimittajan paikka olisi todella hieno. Olen aika kokenut The Sims 2'den pelaaja, ja omistan nämä lisäosat/kamasetit:
Matkoilla, Vuodenajat, Kauppa auki, Lemmikkielämää, Yliopisto sekä Juhlien! kamasetti. Saan uusia lisäosia melko tiuhaan tahtiin. Artikkeleista tulisi luultavasti aika monipuolisia.

Tein kaksi esimerkkiä.
https://2img.net/h/oi35.tinypic.com/j7yooh.jpg
https://2img.net/h/oi33.tinypic.com/15ote6c.jpg
Juu, tosiaankin, en osaa oikeastaan tuon parempia tehdä, mutta yritän parhaani.

Huom! En lataa esineitä, vaatteita, hiuksia ynm. mistään. Toivottavasti se ei haittaa yhtään.

- Leah
avatar
Leah
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 09.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Vieraili Pe Syys 12, 2008 12:32 pm

Minä myös voin tulla ilomielin toimittajaksi Smile olen jo tähän numeroon ottaut muutaman muotivinkin ja julkkiksen haastattelun. Ladattuja käytän ja kaikki lisäosat omistan myös kamasetit. elämäntarinatkin mulla on. simiä pelaan päivittäin ja olen myös tietokoneella jokapäivä.
avatar
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Vieraili Su Loka 05, 2008 3:15 pm

Hee, minäminä! - Kiltisti jos pyydän, pääsenkö? Smile

Niin ja aktiivisia kun kerran tarvittiin, niin luulen olevani melkoisen aktiivinen. Joskus sattuu niitäkin päiviä, ettei pääse koneelle kun aika ei riitä reenien ja koulun takia.. Muuten kyllä vietän aikaa koneella aikas paljonkin.

Ja toimittajaksi siis haluaisin. (:
avatar
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Ma Loka 06, 2008 6:21 pm

Pompa kirjoitti:Hee, minäminä! - Kiltisti jos pyydän, pääsenkö? Smile

Niin ja aktiivisia kun kerran tarvittiin, niin luulen olevani melkoisen aktiivinen. Joskus sattuu niitäkin päiviä, ettei pääse koneelle kun aika ei riitä reenien ja koulun takia.. Muuten kyllä vietän aikaa koneella aikas paljonkin.

Ja toimittajaksi siis haluaisin. (:

Kyllä pääset. Smile
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Vefna Su Loka 26, 2008 9:55 am

Juu tuota toimittajaksi kyselisin. (olen laittanut viestiä jo moneen paikkaan sry:D ) Omistan Simssin ja siihen yöelämää. Ehkä eniten haluaisin kirjoittaa talorempoista tai muodonmuutoksesta. Jos alan taloremppaamaan niin ajattelin sellaista että otan jonkun valmis kodin mihin simit muuttaessa tahtovat remontoida vanhaa taloa (Valmiskotia) ja aina joka lehdessä remointoitaisiin 1 tai 2 huonetta ja kun talo on valmis niin näyttäisin sen vielä kokonaisuutena. Oliko aivan tyhmä idea? Mutta siis miulle käy melkein kaikki aiheet kirjoittamiseen!
Vefna
Vefna
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 25.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Kiinnostunut!

Viesti  puhelintolppa Su Loka 26, 2008 12:11 pm

Lottu kirjoitti:Kiinnostaisiko sinua ryhtyä Simoguen toimittajaksi? Onko sinulla juttuehdotuksia valmiina vai oletko muuten vain intoa täynnä? Sehän sopii! Vastaa tähän viestiin tai lähetä minulle yksityisviestiä, ja hyvin suurella todennäköisyydellä sinut valitaan toimittajaksemme.

Tarvitsemme...
- toimittajia
- toimittajia
- toimittajia
- ideoiden keksijiä

Hei! Minä olisin kiinnostunut toimittajan "urasta". Olen aina ollut kiinostunut kaikesta tälläisestä, mutta yksinkertaisesti en raaski tehdä mitään tälläistä lehteä ja aikakaan ei riittäisi. Minulla on kaikki The Simssit ja The Sims 2:set. Vilkas mielikuvitus ja 24/7h nauraminen ei käy työlääksi joten, sopisin varmasti tähän tehtävään toimittajana ja/tai ideoitsiana Smile. Olen yläasteella ja menossa lukioon Wink.
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Su Loka 26, 2008 6:19 pm

puhelintolppa kirjoitti:
Lottu kirjoitti:Kiinnostaisiko sinua ryhtyä Simoguen toimittajaksi? Onko sinulla juttuehdotuksia valmiina vai oletko muuten vain intoa täynnä? Sehän sopii! Vastaa tähän viestiin tai lähetä minulle yksityisviestiä, ja hyvin suurella todennäköisyydellä sinut valitaan toimittajaksemme.

Tarvitsemme...
- toimittajia
- toimittajia
- toimittajia
- ideoiden keksijiä

Hei! Minä olisin kiinnostunut toimittajan "urasta". Olen aina ollut kiinostunut kaikesta tälläisestä, mutta yksinkertaisesti en raaski tehdä mitään tälläistä lehteä ja aikakaan ei riittäisi. Minulla on kaikki The Simssit ja The Sims 2:set. Vilkas mielikuvitus ja 24/7h nauraminen ei käy työlääksi joten, sopisin varmasti tähän tehtävään toimittajana ja/tai ideoitsiana Smile. Olen yläasteella ja menossa lukioon Wink.

Pääset toimittajaksi. Smile

Vefna kirjoitti:Juu tuota toimittajaksi kyselisin. (olen laittanut viestiä jo moneen paikkaan sry:D ) Omistan Simssin ja siihen yöelämää. Ehkä eniten haluaisin kirjoittaa talorempoista tai muodonmuutoksesta. Jos alan taloremppaamaan niin ajattelin sellaista että otan jonkun valmis kodin mihin simit muuttaessa tahtovat remontoida vanhaa taloa (Valmiskotia) ja aina joka lehdessä remointoitaisiin 1 tai 2 huonetta ja kun talo on valmis niin näyttäisin sen vielä kokonaisuutena. Oliko aivan tyhmä idea? Mutta siis miulle käy melkein kaikki aiheet kirjoittamiseen!

Pääset kyllä toimittajaksemme, mutta noita remontti- ja sisustusjatkosarjoja meillä on kyllä aika tavalla. Siinä mielessä siis huono ajatus...
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  puhelintolppa Ma Loka 27, 2008 7:56 pm

Lottu kirjoitti:
puhelintolppa kirjoitti:
Lottu kirjoitti:Kiinnostaisiko sinua ryhtyä Simoguen toimittajaksi? Onko sinulla juttuehdotuksia valmiina vai oletko muuten vain intoa täynnä? Sehän sopii! Vastaa tähän viestiin tai lähetä minulle yksityisviestiä, ja hyvin suurella todennäköisyydellä sinut valitaan toimittajaksemme.

Tarvitsemme...
- toimittajia
- toimittajia
- toimittajia
- ideoiden keksijiä

Hei! Minä olisin kiinnostunut toimittajan "urasta". Olen aina ollut kiinostunut kaikesta tälläisestä, mutta yksinkertaisesti en raaski tehdä mitään tälläistä lehteä ja aikakaan ei riittäisi. Minulla on kaikki The Simssit ja The Sims 2:set. Vilkas mielikuvitus ja 24/7h nauraminen ei käy työlääksi joten, sopisin varmasti tähän tehtävään toimittajana ja/tai ideoitsiana Smile. Olen yläasteella ja menossa lukioon Wink.

Pääset toimittajaksi. Smile

Vefna kirjoitti:Juu tuota toimittajaksi kyselisin. (olen laittanut viestiä jo moneen paikkaan sry:D ) Omistan Simssin ja siihen yöelämää. Ehkä eniten haluaisin kirjoittaa talorempoista tai muodonmuutoksesta. Jos alan taloremppaamaan niin ajattelin sellaista että otan jonkun valmis kodin mihin simit muuttaessa tahtovat remontoida vanhaa taloa (Valmiskotia) ja aina joka lehdessä remointoitaisiin 1 tai 2 huonetta ja kun talo on valmis niin näyttäisin sen vielä kokonaisuutena. Oliko aivan tyhmä idea? Mutta siis miulle käy melkein kaikki aiheet kirjoittamiseen!

Pääset kyllä toimittajaksemme, mutta noita remontti- ja sisustusjatkosarjoja meillä on kyllä aika tavalla. Siinä mielessä siis huono ajatus...

TARKOITTAAKO TÄMÄ NYT SITÄ, ETTÄ MINUSTA TULEE TOIMITTAJA JA SAAN JUTTUJANI LEHTEEN? 0.0 *shokissa* Jihuu! Mutta minulta juuri vanheni photoshop vai mikä nyt onkaan ja nyt harjoittelen Gimpin käyttöä, joten en varmaan heti ala sivuja vääntämään eli joku saa ne tehdä puolestani jos olen ymmärtänyt oikein. Saanko jo juttujani seuraavaan lehteen?
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Ti Loka 28, 2008 5:04 pm

puhelintolppa kirjoitti:
TARKOITTAAKO TÄMÄ NYT SITÄ, ETTÄ MINUSTA TULEE TOIMITTAJA JA SAAN JUTTUJANI LEHTEEN? 0.0 *shokissa* Jihuu! Mutta minulta juuri vanheni photoshop vai mikä nyt onkaan ja nyt harjoittelen Gimpin käyttöä, joten en varmaan heti ala sivuja vääntämään eli joku saa ne tehdä puolestani jos olen ymmärtänyt oikein. Saanko jo juttujani seuraavaan lehteen?

Juu, olet toimituksessa. Jos teet juttusi 4. nro:n deadlineen mennessä (mikä saattaa olla kaaaukana kaukaisuudessa rikkinäisen kompuutterini takia) ja jos juttu mahtuu lehteen, saatat hyvinkin päästä 4. numeroon. Smile
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  puhelintolppa Ti Loka 28, 2008 5:29 pm

Lottu, eli siis voisitko laitata vaikka yleisesti jonnekin tiedot mm. vaki fontista yms. pitääkö lehden sivujen tausta olla valkoinen ja jokainen toimittaja siis tekee yhden jutun?

Niin ja teetkö sinä nämä mm. Decor sarjat ja muut ja mitä nämä toimittajat eivät saa tehdä?
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Adalmine Ti Loka 28, 2008 7:33 pm

Se Decor on ihan kokonaan mun kehittämä Razz Lottu tekee ne jutut jotka ovat "ensi numerossa" esim. muotiekstra jne.. Fontin saa itse päättää. Suunnilleen saat tehdä melkein ihan vapaasti juttusi paitsi että sivun koko pitää olla oikean kokoinen ja tietenkin juttusi pitää olla simssiin liittyvää Very Happy
Lottu täydentää... Smile
Adalmine
Adalmine
Teini
Teini

Viestien lukumäärä : 442
Ikä : 29
Paikkakunta : Koneen edessä
Registration date : 07.07.2008

http://www.freewebs.com/coloreSims

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Lottu Ke Loka 29, 2008 4:36 pm

puhelintolppa kirjoitti:Lottu, eli siis voisitko laitata vaikka yleisesti jonnekin tiedot mm. vaki fontista yms. pitääkö lehden sivujen tausta olla valkoinen ja jokainen toimittaja siis tekee yhden jutun?

Niin ja teetkö sinä nämä mm. Decor sarjat ja muut ja mitä nämä toimittajat eivät saa tehdä?

Öö öö...

Fonttina saa käyttää mitä vain, mutta itse suosin esim. Gill Sans MT, Sans, Arial, ihan perusfontteja siis, joista saa selvää. Otsikko saa olla sitten erilainen. Mutta olisi hyvä, että sama fontti jatkuisi koko jutun ajan eikä vaihtuisi välillä.

Taustan pitää olla sellainen, että teksti näkyy siitä hyvin - esim. musta tausta käy keltaiselle tai valkoiselle tekstille, mutta ei ole kamalan järkevää kirjoittaa keltaisella valkoiselle taustalle. Taustana saa olla myös jokin kuva.

Toimittajat saavat tehdä vaikka kymmenen juttua viikossa, jos tahtovat, mutta pyrin siihen, että jokaiselta tekijältä tulee ainakin yksi juttu lehteen - siirrän sitten "ylimääräisiä" juttuja myöhempiin lehtiin (mutta esim. jouluiset jutut tietysti joulukuun nro:n yms.)

Olen tehnyt kaikki jutut, joissa lukee "Teksti: Lottu" siellä vasemmassa yläkulmassa ensimmäisellä sivulla. Näin toimittaja on helppo tarkistaa. Smile

Toimittajat eivät saa tehdä mitään rasistisia tai pienemmille sopimattomia juttuja - lehtihän on tarkoitettu jokaiselle. Kannattaa myös keksiä jotain omaperäistä - selaamalla vaikkapa Kodin Kuvalehteä, Suosikkia, Dekoa tai mitä tahansa voi löytää jutunjuurta.

Ohhoh, pitkä viesti. Very Happy
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Maitokahvi Ke Marras 12, 2008 2:00 pm

en tiedä onko tämä oikea paikka kysymykselleni, mutta kysynpä kuitenkin! Smile

Miten on tietokoneesi laita? Kunnossa tai jotai? Smile
Maitokahvi
Maitokahvi
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 247
Paikkakunta : Tarujen maailma
Registration date : 06.09.2008

http://kauniala.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Adalmine Ke Marras 12, 2008 2:58 pm

mä voin vastata! Lotun kone on kerta kaikkiaan... en viitti ees sanoo mutta harmaimmasta ja syvimmästä kolosesta jossa ei toimi edes aivot! XD
Adalmine
Adalmine
Teini
Teini

Viestien lukumäärä : 442
Ikä : 29
Paikkakunta : Koneen edessä
Registration date : 07.07.2008

http://www.freewebs.com/coloreSims

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  puhelintolppa Ke Marras 12, 2008 3:36 pm

No voi harmi, syvät osanottoni Lotun tietokoneelle, muuten. Minulla on yksi idea lehteen: Kaikki varmaan tietävät 7-päivää lehdessä on ne missit tai siis ne kisat et pitää tyyliin äänestää hotteinta, niin voisiko semmoisen tehdä?
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jutustelua toimittajien kesken Empty Vs: Jutustelua toimittajien kesken

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa