Jutustelua
+5
Sherlai
Adalmine
Myarin
Lottu
Prue
9 posters
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Jutustelua
Tein tälläisen, kun tälläistä ei näyttänyt olevan.
Pidän todella paljon sivuista ja foorumista.
Pidän todella paljon sivuista ja foorumista.
Viimeinen muokkaaja, Lottu pvm Ke Heinä 09, 2008 8:27 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Muokkasin otsikkoa, ettei se olisi sama kuin kategorian nimi ja sopisi tarkoitukseen? Lottu)
Vieraili- Vierailija
Vs: Jutustelua
Tämä on oikein kiva foorumi.. Katsotaan miten lähtee rekisteröityneiden määrä kasvamaan..
Innolla odottaisin toimittajaksi pääsemistä, mutta katsoo nyt pääseekö sitä..
Innolla odottaisin toimittajaksi pääsemistä, mutta katsoo nyt pääseekö sitä..
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Kaikki halukkaat pääsevät toimittajiksi ainakin jonkun testijutun tekemään, katsotaan sitten myöhemmin... [offia...]
Juu, mainostelkaa ihan vapaasti kaikkialla (missä saa), jos huvittaa. Yllätyin, että täällä on näinkin pian jo näin paljon (tai noh...) käyttäjiä.
Juu, mainostelkaa ihan vapaasti kaikkialla (missä saa), jos huvittaa. Yllätyin, että täällä on näinkin pian jo näin paljon (tai noh...) käyttäjiä.
Täälläkin satoi päivemmällä vettä. Ihmeellinen heinäkuu, kun on niin kylmää ja sateista.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Täälläkin on sadellut aika monina päivinä. Tänään oli muutaman tunnin ajan aika kirjasta ja auringossa jopa lämmintä.
Kattooks kukaan columboo?? Lauantaisin klo olikohan 19.30... hmm... Mun mielestä se on tosi hyvä ohjelma ja äiti tilas mulle columbon kaikki tuotantokaudet.. JEE! suosittelen, se on sellanen salapoliisi juttu XD
Ai niin, viime viikolla pitikin kattoa sitä kun suosittelit... Unohtu xP No, ehkä lauantaina muistan sitten...
Jee, huomenna kampaaja. Ja sunnuntaina ratsastusleiri!
Jee, huomenna kampaaja. Ja sunnuntaina ratsastusleiri!
Olipahan reissu..! Käytiin nimittäin Tampereella hakemassa uusi koira ja tulipahan samalla käytyä Särkänniemessä.. No nyt sitten katsomaan Muodin Huipulle Subin netti-tv:stä ja ehkä nukkumaan jo..
Prue- Taapero
Vähän ihanaa uus koira! muistan sillon kun meille tuli koira tossa kaks ja puol vuota sitten, voi vitsin kun koiran pennut on lutusii. Jotenkin ihmeesti ne muuttuu siitä söpöstä pallerosta huonokäytksiseksi karvakasaksi vaikka ihan hauskoja ne on Mä en oo ehtiny viel käydä missään huvipoistossa Pitäis ehtii jossain vaiheessa
Adalmine kirjoitti:Vähän ihanaa uus koira! muistan sillon kun meille tuli koira tossa kaks ja puol vuota sitten, voi vitsin kun koiran pennut on lutusii. Jotenkin ihmeesti ne muuttuu siitä söpöstä pallerosta huonokäytksiseksi karvakasaksi vaikka ihan hauskoja ne on Mä en oo ehtiny viel käydä missään huvipoistossa Pitäis ehtii jossain vaiheessa
Manelta katkee suoni... (Okei, sisäpiirijuttuja...)
Mäkään en oo käyny huvipuistoissa, vaikka oisin kyllä halunnu. Mennänkö yhessä?
mä oon ollu kaks kertaa lintsillä tänäkesänä. 83;; mut lintsi on jotenki tositylsä paikka, särkänniemi on parempi. ♥ lintsi on liian lälly, tosin ei sillä, että särkänniemi sitten ei olisi; sen jälkeen kun on käynyt siinä yhdessä italialaisessa huvipuistossa, ei kumpikaan tunnu missään. powerparkissa olis kiva käydä, ne laitteet näyttää kivoilta. mut mulla ei ole pienintäkään hajua missä päin 'ala-härmä' on, ja se tuskin on ihan helsingin lähettyvillä.
jeshh, enää päivä isänäidil ja sitten pääsen takas himaan. ♥ och tänään tulee selviytyjät! hittoku missas sen viimeviikol niin nyt on ihan pakko kattoo. oon saanu niin erilaisii informaatioit siit, kuka putos, ni parasta vaan nähdä ite. ^___^"
jeshh, enää päivä isänäidil ja sitten pääsen takas himaan. ♥ och tänään tulee selviytyjät! hittoku missas sen viimeviikol niin nyt on ihan pakko kattoo. oon saanu niin erilaisii informaatioit siit, kuka putos, ni parasta vaan nähdä ite. ^___^"
Vieraili- Vierailija
Olen käynyt vain kerran elämässäni Lintsillä, ja sekin oli joskus alle kouluikäisenä. Särkänniemellä sen sijaan melkein joka vuosi kavereiden kanssa on pari päivää vietetty.
Ehkä tänään muistan katsoa sen Columbon, jota Adalmine suositteli?
Ehkä tänään muistan katsoa sen Columbon, jota Adalmine suositteli?
Lottu kirjoitti:Olen käynyt vain kerran elämässäni Lintsillä, ja sekin oli joskus alle kouluikäisenä. Särkänniemellä sen sijaan melkein joka vuosi kavereiden kanssa on pari päivää vietetty.
Mulla taas suunnilleen toisin päin oon kai kerran käyny särkäniemessä ja sitten lintsillä nyt ainakin viimeisenä 3-4 vuotena
Terveps kaikille. Olen uusi täälä
Sherlai- Vauva
- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 12.07.2008
Kiitush. Tulin juuri koirulin kanssa lenkiltä ^^
Sherlai- Vauva
- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 12.07.2008
Ärsyttävää, kun kone ei toimi kunnolla... Pitää avata se ainakin kymmenen kertaa kunnes se oikeasti AUKEAA. Ja sitten heti tietysti tilttaa. AARGH! Ja nyt tietysti yöllä tämä toimii kun väsyttää ja huomenna pitää herätä aikaisin.
Lottu, harmi Menen kohta pelaamaan Simsiä, joten tänne tulee iso läjäys kuvia minulta
Vieraili- Vierailija
Nyt kun olin viikon pois, tapahtui jotain omituista ja tämä alkoi taas toimia. Jipii... Kohta alkaa kumminkin temppuilla taas.
Tervetuloa takaisin taas Lottu...
Kivasti ja hiljaisesti tämä viikko onkin mennyt...
Kivasti ja hiljaisesti tämä viikko onkin mennyt...
Prue- Taapero
Ei täällä ollut kuin muutama viesti viime viikolla tullut, kun katsoin.
Mutta nyt menen tekemään Simoguea.
Mutta nyt menen tekemään Simoguea.
Mahtavaa..!
Saapas nähdä millainen tuo ensimmäinen numero oikein tulee olemaan...
Saapas nähdä millainen tuo ensimmäinen numero oikein tulee olemaan...
Prue- Taapero
Siihen tulee (nyt ekaan siis) ainoastaan 23 sivua, mutta seuraaviin toivottavasti sitten enemmän, kun toimittajatkin pääsevät jotakin tekemään. Tänään tein oikein urakalla niitä sivuja (yhdeksän), ja nyt täytyy tehdä enää kai kolme (ja nekin teen varmaan tänään..). Kannen jätän viimeiseksi, koska se on mielestäni kivoin tehdä.
Huoh..! Ei kyllä nukuta oikein yhtään. Olelenpa hieman vielä koneella. Pitäis varmaan mennä nukkumaan.
Eipä ole enään kuin muutama viikko tätä lyhyttä lomaa jäljellä. Sitten pitäisikin palata takaisin lukion kovalle penkille. Pitäis kirjatkin tilata tällä viikolla varmaan. No pitänee katsoa mitä teen.
Eipä ole enään kuin muutama viikko tätä lyhyttä lomaa jäljellä. Sitten pitäisikin palata takaisin lukion kovalle penkille. Pitäis kirjatkin tilata tällä viikolla varmaan. No pitänee katsoa mitä teen.
Prue- Taapero
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa