Jutustelua
+5
Sherlai
Adalmine
Myarin
Lottu
Prue
9 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Jutustelua
Täällä foorumissa on nytten vähän niiku hiljaseks menny pitäis saada jotain rähinää ja räjähtävää tänne
Harmi kun kesäloma loppuu ihan kohta.. Tai no ei nyt ihan kohta, mutta aika pian kumminkin. Just kun helteetkin alkoivat!
Täältä löytyy yks! Tykkään tosi paljon mangoista ja olen opiskellut japania! Mangat rulaa
Lukeeks joku muu mangoja
Lukeeks joku muu mangoja
Minä en ole Japani-höperö (tai en sellaiseksi itseäni voi kutsua), mutta luen mangoja ja sellaista. Adalmine on kuitenkin paljon suurempi Japani-höperö kuin minä (kertokoot sitten itse, jos tahtoo).
Edit// Ai, Ada kertoikin jo
Edit// Ai, Ada kertoikin jo
Hoho
Ei tainnut olla paljon haasteiden keksijöitä täällä... Mun mielestä simogue sais ilmestyy useemmin vaikka ymmärränkin sen kauhean työn mutta se olis kivaa esim joskus 2 kertaa kuukaudessa ja joskus vaan yks mutta ei voi mitään
Ei tainnut olla paljon haasteiden keksijöitä täällä... Mun mielestä simogue sais ilmestyy useemmin vaikka ymmärränkin sen kauhean työn mutta se olis kivaa esim joskus 2 kertaa kuukaudessa ja joskus vaan yks mutta ei voi mitään
Yhh! Mun pitää koht taas mennä verikoikeisii (13 kerta) .. Kaikki epäilee et mul on keliakia tai joku muu sairaus kiitos mun alipainon. Painan 28 kg ja oon 149 pitkä.. ja oon sit 13.v
Vieraili- Vierailija
Mä en tykkää siitä, kun mua pistetään, mutta en sitä pelkääkään. Ei ole varmaan kivaa, kun koko ajan pitää ottaa verikokeita...
On tullut tuota pistelyä koettua.. Hmm, pitäis mennä lääkäriinkin käymään varpaan ja luomen takia.. Saas nyt nähä lähdenkö tänään taas tunnin lenkille. Tosin kyllä pitäisi kun koiralle tekis tosi hyvää.. Ruotsiakin pitäisi lukea vielä paljon.
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
multa ei oo koskaan otettu verikokeita paitsi se joku hembola (haha) vai mikä se nyt on joka pistetään sormeen Varmaan kamalaa olla alipainonen... ihan kauhistuin kun kerroit painos Iina... ja varmaan kamalaa kanssa verikokeita hirveen paljon
Joo, ei sitten käytykään niin pitkällä lenkillä...
Iski nimittäin melkoinen ukkospuuska ylle ja satoi vettä ja rakeita.. Märäksihän siinä tuli, mutta nyt ollaan takaisin kotona koneen ääressä...
Iski nimittäin melkoinen ukkospuuska ylle ja satoi vettä ja rakeita.. Märäksihän siinä tuli, mutta nyt ollaan takaisin kotona koneen ääressä...
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Adalmine kirjoitti:Varmaan kamalaa olla alipainonen...
Voihan myös olla kamalaa olla kovasti ylipainoinen, jos paino pyörii siinä sadan kieppeillä.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Ei täs oo mitään muuta pahaa vielä. paitsi nuo verikokeet ja se että tyypit haukkuu luukasaks. Mutta jos en ole lihonut nyt kesän aikana joudun menemään sellaisiin tutkimuksiin missä oikeasti laitetaan joku "letku" kurkkuun ja otetaan jotain kuvia(?) ainiin ja sit siinä nukutetaan ja kurkku on kuulemma kauheen kipee viel muutaman päivän päästä..
Vieraili- Vierailija
Iipu, se ei ole hembola vaan hemoglobiini.Adalmine kirjoitti:multa ei oo koskaan otettu verikokeita paitsi se joku hembola (haha) vai mikä se nyt on joka pistetään sormeen
Kädet on ihan poikki kun tulin pari tuntia sitten ratsastamasta. Hevonen oli Danda, jolla on aika kova suu. Oli kivaa laukata suoraan käynnistä
aina mä sekotan sen mut ihan sama... mun piti mennä torstaina ratsastaan mut en päässy kun ei ollu laitettu mulle hevosta kun ei ollu ilmotettu että tuun
Adalmine, voisit alkaa käyttämään isoja alkukirjaimia. Se helpottaa viestisi lukemista, eikä se ole iso vaiva.
Minä en ole koskaan ratsastanut, en ole edes ollut ponin selässä. Pienempänä vähän pelkäsin niitä, mutten enää niin paljon.
Minä en ole koskaan ratsastanut, en ole edes ollut ponin selässä. Pienempänä vähän pelkäsin niitä, mutten enää niin paljon.
Myarin- Lapsi
Myarin, kannattaa ihmeessä kokeilla! Ratsastus on kivaa ja sen lisäksi hyvää tasapainonhallintaa ja liikuntaa. On aina mukavaa löytää joka tunti uusia juttuja ratsastuksesta. (:
Nyt on kädet ihan jäässä, vaikka tulin n. kaksi tuntia sitten sateisesta ilmasta sisälle. Olin Hämeenlinnan Keskiaikamarkkinoilla katsomassa turnajaisia ja löysin sieltä ihanan pöllökorunkin.
Nyt on kädet ihan jäässä, vaikka tulin n. kaksi tuntia sitten sateisesta ilmasta sisälle. Olin Hämeenlinnan Keskiaikamarkkinoilla katsomassa turnajaisia ja löysin sieltä ihanan pöllökorunkin.
JA PITÄIS JOTAIN ISOJA ALKUKIRJAIMII KÄYTTÄÄ!? minun mielestäni se on ihan sama onko iso vai pieni kirjain.. opettele lukemaan jos on vaikea lukea(sori lottu olen ilkeä)
Isojen alkukirjainten käyttö opetetaan jo 1-2 luokalla, harmillista jos ei ole oppinut vielä seiskaluokkaan mennessä. Ihan ystävällisesti vain neuvon, koska se tosiaan nopeuttaa ja helpottaa esim. jonkun pidemmän tekstipätkän lukemista.
Myarin- Lapsi
minulle ei ainakaan kone kirjoitusta ole opetettu 1-2 luokalla..
ainoastaan käsin kirjoittaessä kirjoitan isot alkukirjaimet ja pilkut jne. jne..
ainoastaan käsin kirjoittaessä kirjoitan isot alkukirjaimet ja pilkut jne. jne..
Adalmine, ota ihan rauhassa. Olisi kyllä ihan mukavaa lukea oikein kirjoitettua tekstiä, jos siihen vain suinkin pystyy ja kykenee.
Nyt pitäisi mennä pelaamaan Simssiä... Olinkin juuri pelaamassa äsken, kun yhtäkkiä tuli viesti: "Virhe sovelluksessa. Sovellus suljetaan." Tämä on tullut minulle pari kertaa, ja se on TODELLA ärsyttävää, kun olin juuri sisustanut Simogue 3:n tulevan kodin. No, uudestaan sitten... Harmi vaan, kun se lataa niin ärsyttävän kauan.
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa