Jutustelua toimittajien kesken
+8
Sinsaukko
Maitokahvi
puhelintolppa
Vefna
Leah
Prue
Adalmine
Lottu
12 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Jutustelua toimittajien kesken
puhelintolppa kirjoitti:No voi harmi, syvät osanottoni Lotun tietokoneelle, muuten. Minulla on yksi idea lehteen: Kaikki varmaan tietävät 7-päivää lehdessä on ne missit tai siis ne kisat et pitää tyyliin äänestää hotteinta, niin voisiko semmoisen tehdä?
No voihan joku tehdä, jos halukas löytyy.
Tai sittenhän kaikkihan voisivat ottaa yhden kuvan jostakin simistään ja lähettää sen artikkelin tekijälle.
//Sen on sinsaukko, ei sinisaukko
//Sen on sinsaukko, ei sinisaukko
Viimeinen muokkaaja, sinsaukko pvm Ti Marras 18, 2008 6:06 pm, muokattu 1 kertaa
sinsaukko kirjoitti:Tai sittenhän kaikkihan voisivat ottaa yhden kuvan jostakin simistään ja lähettää sen artikkelin tekijälle.
Tuo on tosi hyvä idea sinisaukko! Lukijat saisivat toimittajien tekemistä simeistä valita parhaimmat
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
^Minäkin pidän ideasta ^^
Täytyisi nyt minunkin varmaan alkaa tekemään juttuja, kun Gimp'kin on tullut ladattua ja osaan sitä ihan hyvin käyttää... : D
Täytyisi nyt minunkin varmaan alkaa tekemään juttuja, kun Gimp'kin on tullut ladattua ja osaan sitä ihan hyvin käyttää... : D
Cavalier- Vauva
- Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 16.08.2008
Ghahaa, minulla on aivan mahtava idea(no ei nyt niin mahtava, mutta idea kuitenkin 8D), johon napsinkin kuvia eilen, eli saan aika nopeasti seuraavaan lehteen tehtyä jutunpoikasen
Hiccup kirjoitti:Ghahaa, minulla on aivan mahtava idea(no ei nyt niin mahtava, mutta idea kuitenkin 8D), johon napsinkin kuvia eilen, eli saan aika nopeasti seuraavaan lehteen tehtyä jutunpoikasen
Kiva kuulla, että lehteen tulee useilta toimittajilta juttua. Ainakin Puhelintolpalta on yksi pitkä juttu jo valmiina ja Adalminekin lupaili jotain. Minulla on yksi aukeama valmis ja aivoissa kuplii muutama idea, joihin taidankin mennä napsimaan NYT kuvia. Hejj!
Multa on tulossa kohta juttu(ja).
Lance- Vauva
- Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 29
Registration date : 13.07.2008
Minä yritän saada tehdyksi jonkun jutun, mutten ole varma ehdinkö...
Yritys on kuitenkin kova :D
Yritys on kuitenkin kova :D
Cavalier- Vauva
Jihuu, juttuja vain pukkaa! Ehkä tähän numeroon ei kamalasti, enää mahdu, mutta...
Voi aaaaasd, olen unohtanut koko jutun täysin >________<
Saan sen valmiiksi loman aikana.. varmasti saan.. se on varmaa.. toivottavsti..
Saan sen valmiiksi loman aikana.. varmasti saan.. se on varmaa.. toivottavsti..
Nyt tuli mutta unohtu se Copyraittti
Lance- Vauva
- Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 29
Registration date : 13.07.2008
hksd tietysti mä unohdin koko jutun -.- No, nelosnumeroon sitten tungen sen
Minäkin yritän nyt saada tähän nelosnumeroon tehtyä uuden osan Loma-sarjaani, ja mahdollisesti jonkun mainoksen.
Cavalier- Vauva
Heips!
Kiinnostaisi kovasti tulla toimittajaksi, mutta jos sitten unohtuukin tehdä kirjoituksia jne. Onko mahdollista, että lähettelee joskus jotakin juttua? Täytyykö toimittajan tehdä aina joku kirjoitus?
Kiinnostaisi kovasti tulla toimittajaksi, mutta jos sitten unohtuukin tehdä kirjoituksia jne. Onko mahdollista, että lähettelee joskus jotakin juttua? Täytyykö toimittajan tehdä aina joku kirjoitus?
Minulla on tällähetkellä kauhea pula, en keksi mitään aiheita! Mutta nyt saatoin keksiäkkin
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Yas kirjoitti:Heips!
Läheskään kaikilta toimittajilta ei tule joka lehteen juttuja. Olisi kuitenkin suotavaa, jos vaikkapa joka toiseen lehteen tulisi.
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa