The Sims 3
+4
Maitokahvi
Prue
Adalmine
Lottu
8 posters
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Odotatko The Sims 3 - peliä?
The Sims 3
Tänne kaikki pulina vuoden 2009 alkupuolella ilmestyvästä pelistä.
Odotatko peliä? Aiotko hankkia sen heti? Kiinnostaako ollenkaan? Oletko nähnyt kuvia pelistä? jne.
Odotatko peliä? Aiotko hankkia sen heti? Kiinnostaako ollenkaan? Oletko nähnyt kuvia pelistä? jne.
Vs: The Sims 3
Kaikille jotka eivät vielä tiedä: The sims 3 ilmestymispäivä on julkaistu! 19.helmikuuta 2009! jee! ja sitten rahaa säästämään
Mukavaa tietää jo ilmestyminenkin...
Sitten asiaan. Eli kyllä oikeastaan odotan tätä kolmosta kovasti vaikka ei ole niin pakko saadakaan.. Tosin uskon, että voin olla jo kaupassa ostamassa tätä heti kun ilmestyy...
Sitten asiaan. Eli kyllä oikeastaan odotan tätä kolmosta kovasti vaikka ei ole niin pakko saadakaan.. Tosin uskon, että voin olla jo kaupassa ostamassa tätä heti kun ilmestyy...
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Pitää toivoa joululahjaksi Sims 3 -rahaa, kun itse peli ei ole vielä silloin ilmestynyt...
Vanhoja juttuja, mutta minä se täällä vaan näihinkin vastailen.
Saan Sims 3:sen ihan säästämättä, kun toivon sitä joululahjaksi niin eipähän tarvi maksaa. ;D Tulee vaan vähän myöhässä, mutta tuleepa kuitenkin..
Saan Sims 3:sen ihan säästämättä, kun toivon sitä joululahjaksi niin eipähän tarvi maksaa. ;D Tulee vaan vähän myöhässä, mutta tuleepa kuitenkin..
Vieraili- Vierailija
Moppi ja muusi
Itellä on ollu kesätöistä saastössä 200€ mut en raaskis käyttää niitä... Mutta varmaan sen siskon kanssa puokkiin ostan. Jos ei muuten niin pyssy ohimolla
Vefna- Vauva
- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 25.10.2008
Ai että, onpas aika rientänyt! Enää reilu kuukausi ja THE SIMS 3 on täällä! Vielä puoli vuotta sitten en ollut niin innoissani, mutta nyt pitäisi saada jostain rahaa... (nimim. joululahjarahat jo tuhlannut )
Harmi kun se nyt myöhästyy - ja niin kauan! Onneksi synttärit ovat 10. kesäkuuta...
Toivon kuitenkin mieluummin hyvää Sims kolmosta myöhään kuin huonoa aiemmin.
Toivon kuitenkin mieluummin hyvää Sims kolmosta myöhään kuin huonoa aiemmin.
Niin, kaikkihan varmaankin tietää että sims 3 myöhästyy? Uusi julkaisupäivä on 4.6. 09
Kuulostaa tosi kivalta se, ettei tarvitse odottaa mitään lataamista eikä sellaista kodista jonnekin muualle siirtyessä. Ja kaikki persoonallisuudet sekä ulkonäkö jutut ovat hauskan kuuloisia. Toivottavasti peli ei toimi kamalan hitaanlaisesti...
En aijo ostaa, enkä kannattaa enkä millään tavalla tukea. Ajatuskin siitä puistattaa!
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Mä taidan ostaa pelin syntymäpäivälahjarahoilla, jos sellaisia tulee. Koska toivon synttärilahjaksi digijärkkäriä, enkä viitsi miltään kummeilta kuudenkympin lahjaa pyytää... Ehkä. Ja nimpparitkin ovat tulossa, mutta silloin on jo muuta toivottavaa. Miksi haluan kaikkea?!
Lottu on ahne admin 8D
Minä varmaan ostan kolmosen, mutta synttäritoiveita - ja miun kekkerithän on kesäkuun alussa - on jo kertynyt melkoisesti, joten saapa nähdä että ostanko peliä sitten kesällä. Ehkäpä ostan sen vähän myöhemmin alennusmyynnistä. x)
Minä varmaan ostan kolmosen, mutta synttäritoiveita - ja miun kekkerithän on kesäkuun alussa - on jo kertynyt melkoisesti, joten saapa nähdä että ostanko peliä sitten kesällä. Ehkäpä ostan sen vähän myöhemmin alennusmyynnistä. x)
Sherlai- Vauva
- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 12.07.2008
Oih, arvatkaapas muuten mitä: Veljekset keskisellä Sims 2 peli viisi euroa :DD Ja lisäosat 10
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Susiprinsessa kirjoitti:Oih, arvatkaapas muuten mitä: Veljekset keskisellä Sims 2 peli viisi euroa :DD Ja lisäosat 10
Oho! Ajattelivat varmaan, että kakkonen on nyt historiaa ja kaikki haluavat nykyään vain kolmosta.
Nuuh, mulla on ja tykkään paljon ^^. Jos vaan se lemmikit lisäri nyt tulis.. ja maxmotives!
MiRra- Vauva
- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 01.10.2009
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa