Oletko jo hankkinut The Sims 3:n?
+7
Angel.Girl
Myarin
Sinsaukko
Susiprinsessa
Maitokahvi
Adalmine
Lottu
11 posters
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Oletko jo hankkinut The Sims 3:n?
Oletko hankkinut pelin? Oletko ehtinyt pelata vielä? Miltä vaikuttaa? Jos et ole hankkinut, hankitko ollenkaan vai milloin saat/ostat sen? Mistä ostit, mihin hintaan?
Vielä vähän aikaa sitten ajattelin jättää kolmosen oston pitkälle kesään, tai ehkä en lainkaan sitä hankkisikaan, mutta tänään tuli aivan kauhea himo. Ja löysinpä sitten itseni K-Citymarketista PC-pelien hyllyn vierestä. Sain hyvästä todistuksesta (ja etukäteen synttärirahaa myös) yllättävän paljon rahaa ja 54,95€ siitä tuli käytettyä tähän.
Juuri avasin tietokoneen ja asentelen sitä tässä parhaillaan. Reilu kolmasosa vasta ladattu...
Vielä vähän aikaa sitten ajattelin jättää kolmosen oston pitkälle kesään, tai ehkä en lainkaan sitä hankkisikaan, mutta tänään tuli aivan kauhea himo. Ja löysinpä sitten itseni K-Citymarketista PC-pelien hyllyn vierestä. Sain hyvästä todistuksesta (ja etukäteen synttärirahaa myös) yllättävän paljon rahaa ja 54,95€ siitä tuli käytettyä tähän.
Juuri avasin tietokoneen ja asentelen sitä tässä parhaillaan. Reilu kolmasosa vasta ladattu...
Vs: Oletko jo hankkinut The Sims 3:n?
Juu, kakskin ekan sain keskiviikkona EA:lta ja toisen sain tänään perjantaina käsiini ja toisen myyn niistä kaverilleni
Hankin Tosin en tykkää siitä niin hirveästi, ehkä se johtuisi siitä, etten ole tottunut siihen?
En tykkää yhtään! Onneksi ei tarvinnut maksaa vaan voitin sen Radon kisasta
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Enpä ole hankkinut, enkä aiokaan. Pärjään vallan mainiosti kakkosellakin.
En taida hankkia, vaikka mieli tekisikin, koska koneeni on niin hidas. :-(
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Olen ostanut, en oo päässy vielä pelaamaan ^^.
MirZ- Vauva
- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 10.08.2009
Kaduttaa nyt vähän että hankin kolmosen... Meni hyvää rahaa hukkaan, ja se peli olikin ihan huono.
olen, mielestäni se on ihan kiva, muttei kumminkaan voita kakkosta.
jemelyA- Vauva
- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 15.11.2009
En ole ostanut, enkä aio ostaa, koska koneeni ei luultavastikkaan pyörittäisi sitä (nyt on jo tiukalla!) enkä myöskään pidä kolmosen simeistä.
mango- Vauva
- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 30.08.2009
Kuten sanoinkin aiemmin toisessa viestissäni, hankin kolmosen, mutta petyin. Enkä enää pelannut sillä, kakkonen on ehdoton ykkönen minulle Harmittaa kyllä kun rahaa meni hukkaan, mutta ehkä tulevaisuudessa pelaisin jälleen kolmosella uuden mahtavan lisärin myötä? Sims 2:n peruspeli on aivan kaameata ilman lisäosia, ehkä Sims 3:lle käy samoin Että se paranee uusien lisäosien myötä ^^
Minuakin ehkä hieman harmittaa kolmosen ostaminen, sillä olen pelannut sitä vain muutaman kerran ja mieluummin pelaan tuplasti nopeampaa kakkosta.
Itsekin olen ehtinyt hommata pelin. Olen ollut aivan tyytyväinen peliin mm. avoimen naapuruston ansiosta.
Si-Va- Vauva
- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 13.08.2011
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa