Minun pitäisi...
+5
Maitokahvi
Sinsaukko
Myarin
Adalmine
Lottu
9 posters
Sivu 4 / 4
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Minun pitäisi...
Lukea äidinkielenkokeeseen.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Tehdä lehtijuttu Simogueen, osallistua yhteen kisaan, tehdä uusia osia tarinoihin, käydä ostamassa uusia vaatteita ja tehdä villapaita loppuun. Miten minulla on lomallakin näin paljon hommia?
Miettiä mitä pakkaan mukaan kun lähden kummitätini luo, mennä elokuviin Adalminen ja Jassun kanssa joskus ja miettiä millaiset hiukset haluan kampaajalla perjantaina.
Tosi rankkaa, vai mitä?
Tosi rankkaa, vai mitä?
Minun pitäisi varmaan tehdä aika paljon asioita, kuten mennä nukkumaan, rupeamaan laihduttamaan... Konelakkoon, tai itseasiassa konepannaan... Tai noh, näitä asioita riittäisi mutta tällehetkellä haluan nukkumaan, JOTEN:Minun pitäisi mennä nukkumaan...
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
...pitäisi pakata ja tavata hyvää ystävääni, jota en ole nähnyt sitten viimeviikon. Ai niin ja luoda galtsuun uusi tunnus.
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Hihii, kiva topa.
Minun pitäisi vastata saapuneeseen tekstariin, vaihtaa vaatteet, käydä sylkemässä tämä purkka roskiin ja kirjoittaa blogiin. Köh.
Minun pitäisi vastata saapuneeseen tekstariin, vaihtaa vaatteet, käydä sylkemässä tämä purkka roskiin ja kirjoittaa blogiin. Köh.
Jo- Vauva
- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.12.2008
Minun pitäisi öh... ottaa särkylääke, vatsaan koskee
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Tehdä englannin, ruotsin, matematiikan, fysiikan ja uskonnon läksyt, sekä pakata laukku huomista koulupäivää varten. Pitäisi tehdä myös kokeisiinlukusuunnitelma, jotta pystyn vähän hahmottamaan milloin luen mitäkin ja poistaa sormen kynsistä vanhat kynsilakat ja lakata ne uutta viikkoa varten.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 4 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa