Minun pitäisi...
+5
Maitokahvi
Sinsaukko
Myarin
Adalmine
Lottu
9 posters
Sivu 3 / 4
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Minun pitäisi...
Viedä kone TAAS korjaajalle. (Eli lehteä ei ole taaskaan varmaan tulossa vähään aikaan... )
VOI PIRU VIEKÖÖN!! Tuun kohta heittään sen mursukonees pellolle...
Ja asiaan.. tehdä läksyt, syödä välipalaa..
Ja asiaan.. tehdä läksyt, syödä välipalaa..
Siivota huoneeni.. -.-
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Tehdä Simogue, mutta nyt on onneksi pieni innostus päällä. Niin ja... Soittaa kavereille ja järjestellä pikkujouluja, miettiä uus aika...
Minun täytyisi lukea Ruotsin kokeeseen ja siivota huone samalla.
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Tehdä taas läksyjä, ja etsiä lehdestä kuva äidinkielen ainetta varten.
Myarin- Lapsi
Tehdä läksyt, lukea uskonnonkokeeseen, tehdä piirustus loppuun, tehdä pikkuveljen villapaitaa, lukea Epäillys ja mangaa, päivittää sivuni ja aloittaa uuden Moonvalleyn osan tekeminen.
Huhhui liikaa.
Huhhui liikaa.
sammuttaa kone ja käydä maate
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Uh:
Kuunnella lisää Antique Cafea, jotta valmistaudun keikalle 18.3....
Lopettaa ton yhden ja saman purkanpalan jauhamisen, koska se on jo ihan mauton.
Kinua äitiä viemään mut iskälle, että voin hakea Petshop Of Horrorssini ja Naruto 10(jota minulla on kaksi kappaletta..).
Kinua taas isille, että voin silittää Söpöä(meidän oma villikissan pentu, ikä n. 2½kk, ollut 3vk sisätiloissa) ja tehdä koululaisen lehtikisaan Nipponia...
Ja pieraista, hengittää, niellä, olla tukehtumatta, kirjoittaa, räpyttää, sulattaa tota läskikerrosta jota on keräntynyt reisiin ja jenkkakahvoihin, opetella soittamaan kitaraa jo valmiiksi koska saan joululahjaksi mamilta akustisen kitara ja 6plektraa ja olkahihna sekä pyyhkiä tota eritettä nenästä.
Kuunnella lisää Antique Cafea, jotta valmistaudun keikalle 18.3....
Lopettaa ton yhden ja saman purkanpalan jauhamisen, koska se on jo ihan mauton.
Kinua äitiä viemään mut iskälle, että voin hakea Petshop Of Horrorssini ja Naruto 10(jota minulla on kaksi kappaletta..).
Kinua taas isille, että voin silittää Söpöä(meidän oma villikissan pentu, ikä n. 2½kk, ollut 3vk sisätiloissa) ja tehdä koululaisen lehtikisaan Nipponia...
Ja pieraista, hengittää, niellä, olla tukehtumatta, kirjoittaa, räpyttää, sulattaa tota läskikerrosta jota on keräntynyt reisiin ja jenkkakahvoihin, opetella soittamaan kitaraa jo valmiiksi koska saan joululahjaksi mamilta akustisen kitara ja 6plektraa ja olkahihna sekä pyyhkiä tota eritettä nenästä.
tehdä läksyjä ja alkaa kuvata joko Sirpaleiseen kuuhun seuraavaa osaa tai sitten RKC:een
Lukea fysiikkaa, saksaa, ruotsia, maantietoa ja matikkaa, tehdä kuvistyö loppuun, neuloa, harjoitella tanssiesitystä varten, yrittää olla hermostumatta ensi viikon aikataululle, joka on buukattu niin täyteen kuin minun ikäiselleni on mahdollista.
Tehdä ruotsinläksyt. )-:
Viimeinen muokkaaja, Myarin pvm Ke Joulu 10, 2008 3:55 pm, muokattu 1 kertaa
Myarin- Lapsi
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 3 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa