Mitä harrastat?
+10
Susiprinsessa
Jeeny
Cavalier
Vefna
Maitokahvi
Lance
Angel.Girl
Sinsaukko
Lottu
Adalmine
14 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Mitä harrastat?
Kesällä ei vaan jaksa treenata. Tai ainakaan minä en jaksa > Arkisin pyöräilen aina kouluun 6 kilsaa ja coopperistakin reilun kiitettävän saan, mutta ei, kesällä ei jaksa treenata. Paitsi futata jaksaa :DD
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Olen harrastanut ratsastusta jo 8 vuotta. Ihan kiva laji, kallistuu koko ajan kun on lama ja täytyy ostaa uudet vehkeet koko ajan. Semmoset burberryn ratsastushousut ois ihan jees..
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Ahih Sitten heppanen villiintyy ja ponkauttaa sinut kuralätäkköön Ei olisi enää niin kauheen kivaa
Susiprinsessa- Lapsi
Hhhmm... SUOSITTELEN ratsastusta hevosystäville. Ja jos ei tykkää istua pompottelevan möhkön selässä, niin voihan muuten vain käydä kyselemässä töitä tall(e)ilta taii sitten hankkia oman hoitohevosen...
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Ratsastus kuulostaa hienolta harrastukselta, mutta itse pelkään heppoja. Iiisot hampaat (
Susiprinsessa- Lapsi
Aloitin tässä vähän aikaa sitten myös estetunnit tallilla ja kyllä on kivaa! Viime viikolla hioimme esteistuntaa emmekä hyppineet lainkaan. Aiemmin ollaan hypitty ristikoita ja pystyjä. Kivaa vaihtelua, sillä aiemmin en ole päässyt hyppimään juuri lainkaan leirejä lukuunottamatta.
Jumppaa harrastin parisen vuotta, mutta nyt sitäkään ei enää pidetä. Pitäisi keksiä jokin uusi harrastus (mieluiten liikunnallinen) mutta en oikein osaisi yhtäkkiä aloittaa uutta harrastusta, jos en tuntisi sieltä ketään.
Lenkillä tulee joskus käytyä ja vapaa-ajalla luen paljon.
Lenkillä tulee joskus käytyä ja vapaa-ajalla luen paljon.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
En harrasta nyt mitään, aloitan judon vuoden vaihteessa.
Ratsastusta haluaisin, mutta olen allerginen hevosille.
Ratsastusta haluaisin, mutta olen allerginen hevosille.
Maldra- Vauva
- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 03.12.2009
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa