Mitä harrastat?
+10
Susiprinsessa
Jeeny
Cavalier
Vefna
Maitokahvi
Lance
Angel.Girl
Sinsaukko
Lottu
Adalmine
14 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Mitä harrastat?
Mitä harrastat tai olet harrastanu? Mitä voit suositella muille? Mä harrastan ratsastusta ja voin suositella muillekkin vaikka se onkin aika kallis laji Sitten oon harrastanu lasitöitä,keramiikkatöitä,partiota,balettia,uintii...
Vs: Mitä harrastat?
Harrastan ratsastusta (se on tosi kivaa ja oikeasti urheilua, kannattaa edes kokeilla! PS. Tipuin eilen ), kuvataidekoulua (joka vuosi uusi työpaja, tästä vuodesta en vielä tiedä. Viime vuonna olin valokuvaustyöpajassa) ja tietysti netissä sekoilua, Simoguen tekemistä ja lukemista (suosittelen kaikille )
Olen harrastanut partiota (se oli vähän tylsää, paitsi leirit ihan kivoja), peruskuvista (eli piirustusta, maalausta, grafiikkaa ym), valokuvausta kuvataidekoulussa jaa... Ei tule muuta mieleen nyt.
Olen harrastanut partiota (se oli vähän tylsää, paitsi leirit ihan kivoja), peruskuvista (eli piirustusta, maalausta, grafiikkaa ym), valokuvausta kuvataidekoulussa jaa... Ei tule muuta mieleen nyt.
No niinpä rakkaat ihmiset.
Harrastukset ON TÄRKEITÄ. Jos jää sohvalle syömään sipsiä ja mankumaan äitille että "ei mulla oo tekemistää" niin ihan varmasti jääkin siihen. Vaihtoehto kaksi: aloita uusi laji vaikka kaverin kanssa! Hyviä lajeja: salibandy,lenttis,koripallo,suunnistus,partio(jos tykkää rämpiä pusikossa) <--sorry kaikki partiolaiset älkää loukkaantuko, itse en tykännyt ja YLEISURHEILU! <-- noihin et tarvii mitään suurempia tekniikka-oppeja. Itse harrastan uintia ja yleisurheilua.
Vieraili- Vierailija
jotenkin tuntuu että tää meno muuttuu kun JASSU saapui foorumiin.... uintia,uintia ja M&M heehee
Nyt ei puhuttu PERTISTÄ!! Täähän oli harrastusaihe. Ja pitäähän tämmösen aikuismenon muuttuakkin sittenpä olen laps.
Vieraili- Vierailija
Nyt olen alkanut (tai no oikeastaan jo keväällä) harrastamaan lenkkeilyä. Hieman kuntoa pitäisi saada kohotettua, ja siinä sivussa tuli herkkulakkokin. Lenkkeily tuntui aluksi aika nololta, en tiedä miksi, mutta kun olin pari viikkoa käynyt pururadalla, ei se tuntunut enää kummoiselta. Nykyään käyn lenkillä ehkä 4-5 kertaa viikossa. Eivät ole kuitenkaan mitään kauhean pitkiä lenkkejä.
Olen alkamassa harrastaa tanssia. Se oli mukavaa kun kävin kokeilemassa ilmaiseksi. Alkaisi ensi torstaina. On kyllä aikas kallis harrastus tuo tanssi.
Huomenna minulla alkaa kuvataidekoulussa keramiikkatyöpaja. Tuon työpajajutun kanssa oli aika sähläystä nyt elokuussa, kun olisi pitänyt postissa tulla sellainen lappu, josta näkyy minne työpajalle on päässyt ja milloin se on. Minulle sitä ei kuitenkaan tullut, joten piti ottaa yhteyttä rehtoriin, joka kertoi minun pääsevän keramiikkaan... Kiva, ei minkäänlaista lukujärjestystä. Sitten soitettiin vielä ja saatiin selville, että se onkin sitten huomenna
Mä oon harrastanu keramiikkatöitä ihan ok. Mulla ja äitillä ailkaa ens tiistaina joku ihme reipaskuntojumppa jotain aerobiccii tai jotain
mä harrastan nyky-, baletti-, jazz-, moderni ja showtanssia.
Voin suositella muillekkin vaikka jalat ovat aina tuntien jälkeen kuolleet.
Voin suositella muillekkin vaikka jalat ovat aina tuntien jälkeen kuolleet.
Vieraili- Vierailija
Minäpä harrastan kaikkea japaniin liittyvää(piirrän mangaa(oma sarjani on sakura-flowers), kuuntelen J-rockia ja -poppia, opiskelen japania...) sekä kirjoitain omaa Neliapila -sarjaani tietokoneella. Käyn myös joskus(siis tooodella harvoin) lenkillä eräällä kukkulalla meidän talon lähellä ja kirjoittelen simogueen
Harrastan sirkusta. Tosi hauskaa! Meidän opesta on huomenna, ensimmäinen syyskuuta juttua Kalevassa!
Lance- Vauva
- Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 29
Registration date : 13.07.2008
Viime viikolla alkoi minulla se keramiikkatyöpaja. Tänään oli sitten toinen tunti tai kaksituntinen oikeastaan.
Viime viikolla saimme tehdä jonkin Afrikan eläimen, ja seuraava sitten jatkoi sitä (savesta siis). Ehdin tehdä vain jonkinmoisen raajan "apinalle", mutta lopulta kierroksen käytyään siitä tulikin valas tai delfiini. Samalla kerralla teimme myös lasitteita.
Tänään saimme tehdä vapaavalintaista savityötä. Viime kerralla olin miettinyt jotain aivan muuta, mutta päädyinkin kynäpurkkiin, jossa on erikseen "lokerot" lyijy- ja värikynille. Ensi kerralla teen sitten vielä sivulle sellaisen kourun, johon voi laittaa pyyhekumeja, terottimia yms.
Viime viikolla saimme tehdä jonkin Afrikan eläimen, ja seuraava sitten jatkoi sitä (savesta siis). Ehdin tehdä vain jonkinmoisen raajan "apinalle", mutta lopulta kierroksen käytyään siitä tulikin valas tai delfiini. Samalla kerralla teimme myös lasitteita.
Tänään saimme tehdä vapaavalintaista savityötä. Viime kerralla olin miettinyt jotain aivan muuta, mutta päädyinkin kynäpurkkiin, jossa on erikseen "lokerot" lyijy- ja värikynille. Ensi kerralla teen sitten vielä sivulle sellaisen kourun, johon voi laittaa pyyhekumeja, terottimia yms.
Mä taas aloitin justiinsa kuntojumpan. Se on ihan kivaa mutta aika raskasta (puuh) Eilen oli ekakerta. Ei mitään ihmeellistä siitä,paitsi että köksän opettajani on samalla tunnilla ja hän on jotain 60-70vuotta. XD
harrastan ratsastusta sekä maalaamista ja kirjoittamista. Maalaamista suosittelen kaikille! se on ihanaa, sulken maailmaan ympäriltäni sukeltaessani tyhjään paperiin
Ratsastan paljon, eli en ehdi harrastaa muita, kuin maalaamista ja simssien peluua 1-2 kerran viikossa tarinoiden innostama
Ratsastan paljon, eli en ehdi harrastaa muita, kuin maalaamista ja simssien peluua 1-2 kerran viikossa tarinoiden innostama
Munkin pitäisi saada yksi olkalaukku (Novitan talvi 08 -nro) valmiiksi kohta, mutta siinä on yksi pikku pulma: jätin neulomukseni kummitätini autoon ja kummini on nyt Virossa... Onneksi on hyvä kirja jota lukea... Ja keskeneräinen kaulaliina, joka tekisi mieli purkaa.
Minä harrsatan.... öööööpppp.... Telinevoikkaa, lenkkeilyä (pitää viedä naapurin pikku borderterrieri lenkille aina joskus vetää niin samperisti),tietsikalla olemista, lukemista, akryyli maalausta (omassa kotona kuiteskin),. Olen herrastanut; lattaria, uintia, sulkkista, ratsastusta ja jumppaa.
Ja vie jottai muuta en jaksa kirjottaa...
Ja vie jottai muuta en jaksa kirjottaa...
Vefna- Vauva
- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 25.10.2008
Kuvataidekouluahan minä harrastan <3 Mukavaa puuhaa.
Cavalier- Vauva
- Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 16.08.2008
Ihanaa, tänään alkoi ratsastuksessa perusmerkkikurssi. Hyvin meni, paitsi kun piti mennä yksin kentän toiseen päähän harjoittelemaan, niin Eetu (jolla ratsastin) hieman villiintyi ja pääsin laukkaamaan varmaan yli viisi (koko ajan pienenevää) ympyrää...
Mä harrastan Hip hoppia, showtanssia ja näyttistä. Kaikki ihania harrastuksia kannattaa alottaa!
Jeeny- Vauva
- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 02.10.2008
Ajattelin aloittaa lentopallon pelaamisen syksyllä. Ehkä. Koulussa se on ainakin ollut todella kivaa.
Tänään olin taas ratsastamassa ja kivaa oli. Menin Lassi-nimisellä suomenhevosella, joka yleensä ravailee missä sattuu mutta nyt vaikutti erityisen rauhalliselta.
Tänään olin taas ratsastamassa ja kivaa oli. Menin Lassi-nimisellä suomenhevosella, joka yleensä ravailee missä sattuu mutta nyt vaikutti erityisen rauhalliselta.
Harrastuksiini kuuluu noin miljoona asiaa, ehkä päällimäisinä ovat snoukkaus sekä tennis
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Ei mulla oo sellaista kunnollista harrastusta, piirtelen ja kirjoittelen ja kävelen 3 km lenkkiä kouluun taas syksyllä >:3
Keikatoz- Vauva
- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 28
Registration date : 14.07.2009
Aloitin tässä kesän alussa lenkkeilyn. Aluksi jaksoin juosta vaivoin 10 minuuttia ja omasin muutenkin aika huonon kunnon. Tänään ylitin itseni - juoksin 5 kilometriä! Nyt tuli kyllä tosi hyvä fiilis - ja ei kun vain venyttelemään...
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa