Kopioi Lottu!
4 posters
Simogue :: Tiedotteet :: Roskakori
Sivu 1 / 1
Kopioi Lottu!
Koska tietokoneeni tiedostot hävisivät, saatte te hyvät Simsin pelaajat käyttää taitojanne ja kopioida Lottu alla olevia kuvia apuna käyttäen:
Hiukset ovat Raonjenasta, vaatteilla ei ole väliä. Kunhan piirteet ovat suunnilleen samannäköiset. Paras saa itselleen mukavan tittelin ja lehteen pienen jutun. (:
Hiukset ovat Raonjenasta, vaatteilla ei ole väliä. Kunhan piirteet ovat suunnilleen samannäköiset. Paras saa itselleen mukavan tittelin ja lehteen pienen jutun. (:
Vs: Kopioi Lottu!
Adalmine kirjoitti:Mä en nyt ihan ymmärtäny tota ideaa..? Voiks joku selventää.. xD??
Koitat tehdä mahdollisimman Lotun näköisen simin, eli koetat kopioida sen noista kuvista. Valitsen parhaan muokkaajan tekemän Lotun, palkitsen taituroijan ja käytän sitä Simoguen tekemisessä. Ok?
Olisi hyvä, jos Lottu olisi mahdollisimman pian valmis. Muuten tulee "Päätoimittajalta" ilman Lottua... Tai siis kuvaa. No, ei voi mitään.
Menenkin tästä BodyShoppiin kokeilemaan, osaisinko itse jotain.
Menenkin tästä BodyShoppiin kokeilemaan, osaisinko itse jotain.
Voisin ehkä yrittää vääntää, mutta Bodyshopini aukeaa AIVAN liian hitaasti. Haittaako jos Lotulla on erilainen hiustyyli? Vai?
sinsaukko kirjoitti:Voisin ehkä yrittää vääntää, mutta Bodyshopini aukeaa AIVAN liian hitaasti. Haittaako jos Lotulla on erilainen hiustyyli? Vai?
Muokkaan hiustyylin varmaan samaksi kuin aiemmin (että tunnistaa paremmin), mutta ei sillä niin väliä ole.
Simogue :: Tiedotteet :: Roskakori
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa