Kuinka usein pelaat Simsiä?
+8
Sinsaukko
Cavalier
puhelintolppa
Angel.Girl
Myarin
Adalmine
Prue
Lottu
12 posters
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Kuinka usein?
Kuinka usein pelaat Simsiä?
Minä pelaan Simsiä nyt kesälomalla lähes päivittäin, mutta arkisin ehkä muutaman kerran viikossa. Onneksi kone on aika nopea, ettei tarvitse latausaikojen takia jättää pelaamatta.
Vs: Kuinka usein pelaat Simsiä?
En voikaan pelata, koska koneellani ei ole Simsiä tällä hetkellä. Muuten pelaisin vähintään joka toinen päivä.
Vieraili- Vierailija
Melkein päivittäin tulee pelattua, mutta ei sitä aina ehdi vaikka haluaisikin...
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Varmaan vähän enemmän kuin muutaman kerran viikossa mutta se vähän vaihtelee ja joskus pelaa esim. 3h putkeen ja joskus meen vaan ihan vähäks aikaa.
Yleensä pelaan kerran tai kaksi viikossa. Jos luon jonkun oikein kivan perheen pelaan sillä päivittäin useita tunteja. Joskus taas on välissä monia kuukaisia, kun en pelaa ja sen jälkeen taas innostun. Kesälomalla olen pelannut aika paljon, kun kouluaikaan ei kerkeä pelaamaan kovin usein.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Nyt kun on uusi toimiva kone käytössä, pelaan suunnilleen joka toinen tai joka kolmas päivä - ainakin viikonloppuisin pari tuntia putkeenkin.
pelaan simssiä liian usein.. olen yrittänyt vieroittua tästä kaikesta mutta sitten aina vkl himot tulee takaisin ja koko yö kuluu mättäen simssiä
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Muutaman kerran viikossa.
Cavalier- Vauva
- Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 27
Registration date : 16.08.2008
hmm... se riippuu vähän siitä miten on muita hommia, mutta ehkä noin kerta, pari tai kolme viikossa on sellainen hyvä aika nyt kun on koulua. Lomilla tulee sitten selvästi useammin pelattua, ja pitempään myös.
Minä pelaan välillä todella useasti mutta joskus tulee sellaisia aikoja kun ei oikein jaksaisi pelata ollenkaan.
Jeeny- Vauva
- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 02.10.2008
Mie pelaan nykyään aika vähän. -.-
Silloin tällöin saatan innostua pelamaan simssiä hullun lailla, mutta siihen se sitten jääkin. Tykkään simien tekemisestä, mutta itse pelaaminen ei enää oikein tunnu kiinnostavan..
Silloin tällöin saatan innostua pelamaan simssiä hullun lailla, mutta siihen se sitten jääkin. Tykkään simien tekemisestä, mutta itse pelaaminen ei enää oikein tunnu kiinnostavan..
Sherlai- Vauva
- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 12.07.2008
noin kolme kertaa viikossa. Tarinoiden ylläpito vähän sitä pakottaa :Dd
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa