Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!
2 posters
Sivu 1 / 1
Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!
Kaksitoista vuotta sitten, Konohan kylässä riehui yhdeksänhänäinen kettu. Neljäs hokage sinetöi ketun lapseen, Narutoon, jonka napanuora oli juuri leikattu ja sinetöi ketun tämän napaan. Nyt melkein chuuniksi ylenneen Naruton ja yhdeksänhännän chakrat ovat alkaneet reagoida toisiinsa, ja ketun voimat alkavat purkautua...
Ainakin minä olen hulluna Narutoon! Lempihahmoni ovat mm. Gaara, Sasuke, Naruto, Temari, Neji, Hinata ja Kakashi.
Ainakin minä olen hulluna Narutoon! Lempihahmoni ovat mm. Gaara, Sasuke, Naruto, Temari, Neji, Hinata ja Kakashi.
Vs: Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!
Oi, Naruto on ihana! Lempihahmoni ovat ihan kaikki, varsinkin Naruto ja Sasuke! En ole lukenut paljon, mutta olen jo ihan koukussa <3
Vieraili- Vierailija
Tietäisikö joku mistä saisi Gaaran, Hinatan, Naruton tai Sasuken cosplayasuja? Oon jo 50min ettiny netistä!
Kannattaisi ehkä mennä kyselemään kyseisiä asuja ihan mangasivustoilta? Mitä mieltä olisit?
Vieraili- Vierailija
Veikkaisin että jostain manga aiheisista asukaupoista voisi löytyä tai voithan yrittää tehdä itse (cosplay cosplay)(vai mikä se ny o)
Itse en ole Narutoon tutustunut, en mangan enkä animen merkeissä. Muutama luokkalainen tykkää, mutta en ole koskaan saanut tilaisuutta tutustua.
Mitähän animea voisi nähdä, kun en ostaa haluaisia, ja manga ei ole juttuni.
Mitähän animea voisi nähdä, kun en ostaa haluaisia, ja manga ei ole juttuni.
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa