Minkä elokuvan olet viimeksi nähnyt?
+4
Myarin
Adalmine
Sinsaukko
Lottu
8 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Minkä elokuvan olet viimeksi nähnyt?
Mamma mia! -leffaa olin kavereideni kanssa katsomassa, mutta sen jälkeen olen tainnut jotain elokuvaa televisiosta katsella sivusilmällä... Suosittelen sitä Mamma mia! -elokuvaa kaikille
Vs: Minkä elokuvan olet viimeksi nähnyt?
Sama. Siinä oli ihana musiikki ja näyttelijät. <3
Vieraili- Vierailija
Okei tämä ei ole elokuva, mutta viimeksi katsoin Heroesia, kun meillä on eka kausi DVD:llä. Edellinen elokuva, jonka katsoin on WALL-E. Ihana leffa.^^
Sama mikä noilla kahella ekalla Kyllä vain, koska jotkut mursut kuten "kaverini" eivät lähtenee katsomaan matka maan keskipisteeseen
Kävin katsomassa Mammia Mia! -elokuvaa äitini ja siskoni kanssa. Pidin todella siitä. (:
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Jaha, ja täällä taas vingutaan puolitutuille omista ongelmista. Jos Adalmine pyytäisi minua lähtemään Afrikkaan kanssaan, niin olisinko "kaveri", jos en lähtisi mukaan? Viimeksi näin leffan Heräämisiä. Tuli kolmoselta joskus lauantaina.. Ihana tositapahtumiin perustuva ja koskettava filmi. Muhun puri.
Vieraili- Vierailija
Kukaan ei ole sua pakottanut mua lähteen leffaan kanssani mutta yleensä ystävien kanssa sinne mennä (tai sitte Bfriendien, ei vaan o) Mutta ei!! Sitten ei lähteny kukaan muukaan mun mukaan että missäs ne mun kaverit on?
Ada, offia vähän liikaa...
Viimeksi taisin kokonaan nähdä leffan Myrsky. Ei ollut kamalan hyvä, ainakin näyttelijäsuoritukset olivat... noh, eivät parhaasta päästä.
Viimeksi taisin kokonaan nähdä leffan Myrsky. Ei ollut kamalan hyvä, ainakin näyttelijäsuoritukset olivat... noh, eivät parhaasta päästä.
Mamma mia! Se oli hyvä leffa, musiikki oli kuulemma hienoa ja koskettavaa. Tarina on hauska suosittelen ehdottomasti! Jag rekommendera den film.
Arn, temppeliritari. Hyvä elokuva! Jos olet kiinnostunut historiasta tai muutenkin keskiajasta, kannattaa ehdottomasti katsoa tätä!
Kakkososa on jo elokuvateattereissa.
Viimeinen muokkaaja, Maitokahvi pvm Su Loka 19, 2008 5:59 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : lisäsin kuvan)
Viimeksi katsoin Tinkerbell movien. (: Vai mikässe nimi nyt onkaan. Tuli eilettäin Disney Channelilta. Ei nyt ehkä ihan minun ikäisilleni, mutta olipa ainakin söpö.
Vieraili- Vierailija
Cast Away - Tuuliajoilla tuli telkusta. Oon nähnyt ainakin 3 kertaa nyt Paitsi loppua en ole koskaan jaksanut katsoa...
James bond, agentti 007, huominen ei koskaan kuole.. onks se ny bond vai 007..
Gangs of New York. SE OLI HUONO! En tajunnut koko ****n elokuvasta mitään, mutta pakko oli katsoa, kun aloittikin.
Vieraili- Vierailija
Koulun elokuvapäivänä käytiin katsomassa Nói Albiino. Oli kyllä todella surkea. Tosin joissain kohdin vähän hauskakin. Kertoi nuoren islantilais pojan, Nóin elämästä. En suosittele.
Myarin- Lapsi
En laskisi tätä tuplapostaukseksi, koska viestien välissä on kulunut monta päivää.
High school musical 3 senior yearin. Itse ainakin tykkäsin, vaikken ykköstä ja kakkosta ollutkaan nähnyt. :-D
High school musical 3 senior yearin. Itse ainakin tykkäsin, vaikken ykköstä ja kakkosta ollutkaan nähnyt. :-D
Myarin- Lapsi
Minäkin kävin katsomassa High School Musical 3 Adalminen kanssa. Hyvä oli.
Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta. Olen käynyt Adalminen kanssa elokuvissa katsomassa ja uuden vuoden aattona katsoin dvd:ltä vähän.
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa