Mille nauroit viimeksi ääneen?
+2
Adalmine
Lottu
6 posters
Sivu 1 / 1
Mille nauroit viimeksi ääneen?
Minä nauroin sille, kun aamunavauksessa kuului jotain rumpumusiikkia ja Jassu kertoi hänen päänsä sisällä kuuluvan aina tuollaista.
Vs: Mille nauroit viimeksi ääneen?
Kun pyöräilimme "puistocuppia" kaverien kanssa. Voitin.
Vieraili- Vierailija
Nauroin sille, kun puistocupista tuli mieleen Jassun ja parhaan kaverini "Mä oon pääpossu!" ja "En mä oo jalkapossu!" -jutut pyöräillessä. (Tarkoittikohan Jassu tuota?)
Ja sitä ennen enemmän sille, kun yksi luokkalaisistani kertoi menevänsä huomenna liikuntapäivänä ratsastamaan, ja kun tarkistin asian, häntä ei lukenut ratsastusryhmäläisissä... Mitenköhän tytölle huomenna käy?
Ja sitä ennen enemmän sille, kun yksi luokkalaisistani kertoi menevänsä huomenna liikuntapäivänä ratsastamaan, ja kun tarkistin asian, häntä ei lukenut ratsastusryhmäläisissä... Mitenköhän tytölle huomenna käy?
Bussimatkalla nauroin vedet silmissä ottamalleni rumalle kuvalle itsestäni.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Ai niin, koulussa nauroin aivan kamalsti tyhmille kuville, joita otimme kännykällä kavereideni kanssa toisistamme.
Jassun lähettämälle tekstarille nauroin viimeksi aika paljon:
No prrkl... Tää paikka on täynnä jotain ääliöitää, ja en meinannu löytää tänne. ***** jotenki myöhästy/jäi jälkeen ja muista ja nyt haahuilee tuola jossain
No prrkl... Tää paikka on täynnä jotain ääliöitää, ja en meinannu löytää tänne. ***** jotenki myöhästy/jäi jälkeen ja muista ja nyt haahuilee tuola jossain
kaverini viestille jossa hän kertoi nähneensä (mielestäni) kahta täysin erilaista ihmistä shoppailemassa kuin parhaat ystävykset. Nauroin, kun en olisi uskonut heistä.
Repsahdin Petshop of Horrorsin 4. luvun, Dn kommentiin: "Edvarin juoni meni myttyyn" (ja se ilme....) Ja muutenkin naureskelen tuolle kreivi Dlle, pullahiirelle("Voi luoja mitkä aromit!!")
kun näin hyvän videon "Jassun parhaat" itsestäni.
Vieraili- Vierailija
Nyt nauratti kun ihuna nii-sanini ei osaa laittaa suolaa kiehuvaan veteen!
Kun katselin tv:tä ja eteen pomppasi joku "kaapin paikasta sen kaiken löydät" - mainos.
Meidän luokan pojille jotka puhuivat menkoista ja ponttooneista. xP
Tälle High school musical videolle.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa