Ärsyttävän koukuttava Never Ending Level Game
+2
Adalmine
Lottu
6 posters
Sivu 1 / 1
Ärsyttävän koukuttava Never Ending Level Game
Klik
Oletteko koskaan pelanneet kyseistä peliä? Olen nyt tasossa 60 tai jotain sinne päin. Aluksi liiankin helppo, mutta sitten vaikeutuu... Yhteensä jotain 180 tasoa.
Ei vastauksia tasoihin tässä, ainoastaan vihjeitä!
Oletteko koskaan pelanneet kyseistä peliä? Olen nyt tasossa 60 tai jotain sinne päin. Aluksi liiankin helppo, mutta sitten vaikeutuu... Yhteensä jotain 180 tasoa.
Ei vastauksia tasoihin tässä, ainoastaan vihjeitä!
Vs: Ärsyttävän koukuttava Never Ending Level Game
haha... nyt tässä jassun puolesta vastaan: "ÄLKÄÄ PELATKO SITÄ PELIÄ SE ON IHAN KAUHEEE!!!! SIINÄ JOKU 114LVL TULEE SELLANEN KAUHEE KIRJUNTA KOHTAUS JOITA MÄ VIHAAAN!!!!" että sillein..
mäpäs tiiän missä on vaustaukset.... hohoo
mäpäs tiiän missä on vaustaukset.... hohoo
Jahans... Jassu raivoaa. Voisit vähän vähemmän käyttää tuota Caps Lockia.
Nonniin, nyt olen tasossa 90. Eli kohti sitä 114, jota te niin pelkäätte...
Nonniin, nyt olen tasossa 90. Eli kohti sitä 114, jota te niin pelkäätte...
antaa jassun nyt käyttää capsia kun kerrna on aihetta, mää tiiän että pelästyt sitä, Jassu sai melkein sydärin ja sitten se tarras muhun kun hullu makkaraan ja kirku kun hullu...
Olihan se kamala taso 114? Oon nyt jossain siellä päin...
Ihan uteliasiuudesta (en ole ikinä pelannut tuota), mitä siinä oli pelottavaa/kammottavaa? Olen utelias :0
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Siinä tasossa 114 (kai) tulee sellainen "pelästytys", kuten Jassu sanoo, eli tulee joku ruma kuva ja kuuluu kirkunaa. Eipä muuta. x)
Blondin älykkyysosamääräni ansiosta en pääse nelostasoa pidemmälle. :'D Enkä jaksa etsiä walkthrougheja netistä.
Antaisiko joku ystävällinen vinkin siihen? Olen painellut varmaan koko ruudun läpi ENKÄ hiffaa. :'D
Voi että, pelästysvideoita? Enpä olekaan nähnyt niitä vähään aikaan, hahaha Onneksi pahimmat on jo tullut nähtyä, en usko että tuo voi enää edes säikäyttää.
Pelottavimmat säikäytysvideot ovat muuten varmaan se valvontakamerajuttu (sain jopa kaveripoikani huutamaan), sairausjuttu (jossa piti tutkia jotain suurennuslasilla, se vaan tulee niin yllättäen) ja sitten yksi muka-asiallinen sivu jossa kun klikkaa jotain... niin...
Antaisiko joku ystävällinen vinkin siihen? Olen painellut varmaan koko ruudun läpi ENKÄ hiffaa. :'D
Voi että, pelästysvideoita? Enpä olekaan nähnyt niitä vähään aikaan, hahaha Onneksi pahimmat on jo tullut nähtyä, en usko että tuo voi enää edes säikäyttää.
Pelottavimmat säikäytysvideot ovat muuten varmaan se valvontakamerajuttu (sain jopa kaveripoikani huutamaan), sairausjuttu (jossa piti tutkia jotain suurennuslasilla, se vaan tulee niin yllättäen) ja sitten yksi muka-asiallinen sivu jossa kun klikkaa jotain... niin...
Jo- Vauva
- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.12.2008
Jo kirjoitti:Blondin älykkyysosamääräni ansiosta en pääse nelostasoa pidemmälle. :'D Enkä jaksa etsiä walkthrougheja netistä.
Vihjehän kuuluu: Klick on the v. Mistä löydät v-kirjaimen?
eikä, en ooo piiiiiiiiiiiiiitkään aikaan kirjottanu tänne mitään, mutta kun nyt on pakko. (yksi i = kuukausi).
En enää koskaan haluu kokee pelästytystä! Se on niin kauhee, ei voi netissäkään enää olla kun ennen, aina saa pelätä sitä... Pimeetä? Ei toki.
Kertokaany; missä ootte nähny pelästytyksen, ja pelästyittekö?(Samalla voin ite kaihtaa näitä samaisia sivuja)
Ja ootteko pelannu jossai pelikone.fi:ssä semmosta labyrinttipeliä, joka on mahoton päästä läpi. Ku osuu seinään...
Ihan oikeesti mä pelkään niitä kuollakseni!
En enää koskaan haluu kokee pelästytystä! Se on niin kauhee, ei voi netissäkään enää olla kun ennen, aina saa pelätä sitä... Pimeetä? Ei toki.
Kertokaany; missä ootte nähny pelästytyksen, ja pelästyittekö?(Samalla voin ite kaihtaa näitä samaisia sivuja)
Ja ootteko pelannu jossai pelikone.fi:ssä semmosta labyrinttipeliä, joka on mahoton päästä läpi. Ku osuu seinään...
Ihan oikeesti mä pelkään niitä kuollakseni!
Viimeinen muokkaaja, Lottu pvm Pe Huhti 03, 2009 1:55 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Vähensin Capsin raiskausta)
Vieraili- Vierailija
Pitäisiköhän tämä topa muuttaa kokonaan "Säikäytystopaksi" kun kaikki siitä puhuvat...
Jassu, hillitse ittes.
Ja muuten, linkkejä saa antaa.
Edit// Jassu, tarkoitatko tätä? Pääsin sen nimittäin heti läpi.. ^^,
Jassu, hillitse ittes.
Ja muuten, linkkejä saa antaa.
Edit// Jassu, tarkoitatko tätä? Pääsin sen nimittäin heti läpi.. ^^,
Minäkin kammoksun sellaisia pelejä! Olen ihan peloissani kun kaveri linksuttaa mesessä jokun linkin enkä uskalla avata, huonoja kokemuksia. :<<<<<<
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Hei, vinkatkaa miten pääsen lvl 12 ja 42 läpi??
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
puhelintolppa kirjoitti:Hei, vinkatkaa miten pääsen lvl 12 ja 42 läpi??
12: Vihje kuuluu: 12 is my favourite number ... Now multiply it by itself. Eli suomennettuna: 12 on suosikkinumeroni, kerro se itsellään. Kirjoita vastaus numeroina salasanakenttään. 144
ja 42: käy kaikki numerot läpi niin monta kertaa, että saat tunnusluvun. Jos et jaksa, vastaus on 76330
Viimeinen muokkaaja, Lottu pvm La Huhti 04, 2009 11:33 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : 42)
Entäs tuo 13 ;D
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
puhelintolppa kirjoitti:Entäs tuo 13 ;D
Se on itse asiassa hyvinkin helppo, kun sen ensiksi tajuaa. Vinkki: kannattaa aloittaa ykkösestä ja edetä sitten kakkoseen.
Täällä on ohjeet jokaiseen tasoon jos haluaa päästä helpolla
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa