Simogue
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jatka tarinaa sanalla

+7
puhelintolppa
Maitokahvi
Angel.Girl
Myarin
Sinsaukko
Adalmine
Lottu
11 posters

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa Ti Toukokuu 05, 2009 1:43 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin

Voisiko jokainen tai edes joka toinen alkaa kuljettamaan tätä matkallansa?
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Efina Ti Toukokuu 05, 2009 3:51 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin
Efina
Efina
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 29
Registration date : 04.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Jo Ke Toukokuu 06, 2009 5:25 pm

mustaviinimarjamehutehtaalle

(onko yhdyssanat kiellettyjä? ^^')
Jo
Jo
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa Pe Toukokuu 08, 2009 9:31 am

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Lottu La Toukokuu 09, 2009 11:32 am

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa Ke Toukokuu 20, 2009 1:54 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Jo Ke Toukokuu 20, 2009 7:46 pm

kuuraketin
Jo
Jo
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa To Toukokuu 21, 2009 6:01 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina.
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Sinsaukko Su Toukokuu 24, 2009 10:14 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos
Sinsaukko
Sinsaukko
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 165
Paikkakunta : Pusikon takana sijaitsevassa kuusessa
Registration date : 17.08.2008

http://www.freewebs.com/sinsaukko

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Susiprinsessa Ma Toukokuu 25, 2009 8:01 am

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Jo Ti Toukokuu 26, 2009 1:56 pm

(se on muuten Nicorette :DDD)

voisi
Jo
Jo
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa Ti Toukokuu 26, 2009 3:22 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Maitokahvi Pe Toukokuu 29, 2009 3:53 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin
Maitokahvi
Maitokahvi
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 247
Paikkakunta : Tarujen maailma
Registration date : 06.09.2008

http://kauniala.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Susiprinsessa Su Toukokuu 31, 2009 11:33 am

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa Ma Kesä 01, 2009 11:49 am

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Jo Ma Kesä 01, 2009 12:31 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin, kunnes
Jo
Jo
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa Ma Kesä 01, 2009 4:08 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin, kunnes kolminumeroinen
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Lottu Ma Kesä 01, 2009 4:43 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin, kunnes kolminumeroinen katunumero
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa Ti Kesä 02, 2009 11:25 am

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin, kunnes kolminumeroinen katunumero unelmoisi
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Susiprinsessa Pe Kesä 19, 2009 11:40 am

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin, kunnes kolminumeroinen katunumero unelmoisi punertavasta
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa La Kesä 20, 2009 10:45 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin, kunnes kolminumeroinen katunumero unelmoisi punertavasta ja
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Susiprinsessa Ti Heinä 14, 2009 8:10 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin, kunnes kolminumeroinen katunumero unelmoisi punertavasta ja kikertevästä
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  puhelintolppa Ti Heinä 14, 2009 8:54 pm

Minä asun maalla jossa asuu Reino sekä Matti jotka kiusaavat minua koska haluavat olla ystäviäni. He näkivät Jassun ja Pertin koulussa iltapäivällä. Minä luen kokeeseen koska meillä on tänään vapaata koulusta. Haluaisin mennä ystäväni kanssa kaupungille kauppaan. Minun koirani karkasi jonnekkin pusikkoon jonne juoksi myös apina. Huomenna etsin minun kirjani koska se on hukkunut uima-altaan vieressä. Ajattelin lukea tänään kolme palstaa lehdestä joka ilmestyi eilen. En tiedä tieto-sanakirjoista yhtään mitään. Ajattelin että pitää mennä kauppaan ostamaan tietokirjoja. Viikon kuluttua kävin kirjastossa. Sieltä juoksen nopeasti kotiini etten kuolisi matkalla. Enpä osannut arvata mitä tapahtuisi! Se oli ihmeellistä! Iso punasilmäinen puuma loikkasi metrin vedessä jossa hänen kenkänsä olivat sinisiä. En halua... sanoin surullisesti valitut sanani kengille. Miksi elämä on uinut niin lipuvasti alas tuonne maahan? Vihdoin saavuin mustaviinimarjamehutehtaalle Pertin sekä päärynäpuun kuuraketin tuntemina. Jos nikorettetabletti voisi huumata, niin aivan lepäisin, kunnes kolminumeroinen katunumero unelmoisi punertavasta ja kikertevästä tämä
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Jatka tarinaa sanalla - Sivu 6 Empty Vs: Jatka tarinaa sanalla

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa