Arvostele edellisen allekirjoitus.
+3
Adalmine
Prue
Sinsaukko
7 posters
Sivu 1 / 1
Arvostele edellisen allekirjoitus.
No niin tällainen perustopiikki, joka pitää olla kaikissa foorumeissa.
Eli arvostellaan edellisen allekirjoitus. Minä en nyt voi arvostella kenenkään, mutta ei voi mitään. Pankaa mukaan sanallinen arviointi ja kouluarvosana.
//Jep niin se on Euroviisuista. Ja samaa mieltä olen. Hyvin lauloivat ja hyvät sanat.
Eli arvostellaan edellisen allekirjoitus. Minä en nyt voi arvostella kenenkään, mutta ei voi mitään. Pankaa mukaan sanallinen arviointi ja kouluarvosana.
//Jep niin se on Euroviisuista. Ja samaa mieltä olen. Hyvin lauloivat ja hyvät sanat.
Viimeinen muokkaaja, sinsaukko pvm Su Elo 17, 2008 12:04 pm, muokattu 1 kertaa
Vs: Arvostele edellisen allekirjoitus.
Jaahas.. Euroviisuja, no kyllähän nuo Islannin edustajat lauloivat hyvin. Kappalekin oli ihan hyvä. Allekirjoitus voisi ehkä olla hieman lyhyempi, ainakin minun mielestäni.. Arvosanaksi annan 8+....
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
kauhian pientä piiperrystä! muuten ihan kiva.. antaisin 7
Vaihdoit allekirjotuksesi nyt on hieno mainos jolle antaisin 8+
Lotulle: on se panu larnoksen biisi mutta ihan niikun että minä oon tavallinen tyttö
Vaihdoit allekirjotuksesi nyt on hieno mainos jolle antaisin 8+
Lotulle: on se panu larnoksen biisi mutta ihan niikun että minä oon tavallinen tyttö
Viimeinen muokkaaja, Adalmine pvm La Elo 23, 2008 11:24 am, muokattu 1 kertaa
Kaksi sanaa. Hmm... Onkos tuo joku Panu Larnoksen kappale taas? Ihan kiva, ei herätä liikaa huomiota mutta siinä on silti jotain. 7½
Asiaa! Toi allekirjoitus on täyttä Lottua! Itse en olisi keksinyt parempaa! 10-! (Ei voinut antaa kymppiä, aina voi parantaa..) Mulla ei ole allekirjoitusta että arvostelkaapa siitä XXD.
Vieraili- Vierailija
Noh, Jassulla ei ole allekirjoitusta enkä omaanikaan viitsi arvostella, joten arvostellaan nyt Adalminen.
I love music and W
Hmm... Tuommoinen perusallekirjoitus, enkuksi. Mitäköhän tuo W mahtaa tarkoittaa? Annetaan nyt seiska.
I love music and W
Hmm... Tuommoinen perusallekirjoitus, enkuksi. Mitäköhän tuo W mahtaa tarkoittaa? Annetaan nyt seiska.
niin arvatkaapas mitä se W tarkottaa jassu tietääkin ja lotun pitäis XD haha (jassu turpa kii sit okei?)
jassu jo toteskin että täyttä asiaa ja täyttä lottua! 9½
jassu jo toteskin että täyttä asiaa ja täyttä lottua! 9½
Kiva että sinulla on omien sivujesi linkki mukana. Tuo teksti on jotenkin hauska ja jotenkin tavallinen. Antaisin 8½
Netti on paikka, jonne mennään kun on tylsää.
"All that was meant to be
This is my life
What will be, will be"
(Olisi muten kiva, jos muutkin kopioisivat aina allekirjoituksen viestiin, sillä sehän muuttuu aina välillä. Kuvia ei tietenkään tarvitse. )
Öö öö... Hauska tuo ensimmäinen lause. Sanat ovat varmaan jostain laulusta, eli aika tavallinen. Annetaan nyt 8½.
"All that was meant to be
This is my life
What will be, will be"
(Olisi muten kiva, jos muutkin kopioisivat aina allekirjoituksen viestiin, sillä sehän muuttuu aina välillä. Kuvia ei tietenkään tarvitse. )
Öö öö... Hauska tuo ensimmäinen lause. Sanat ovat varmaan jostain laulusta, eli aika tavallinen. Annetaan nyt 8½.
Asiaa! simoguen versio 2 otsikko ihan paras! mut se on aika iso niin 10- (kylä nyt ottaa pattiin ^^)
hmm... Apinoimista havaittavissa... Adeliinin alkku on mainos ja loppuosaa en tajua, joten 8 ½.
Vieraili- Vierailija
ei suakaan jassu kukaan tajua.... arvostellaan jassu xD NORPPAKETKURONTTIKETALE mitäs ei oo allekirjotusta =P
tavallinen allekirjoitus, mutta minkä takia tuo "Pidätks minua tyhmänä?"
Jaha.. japania.. sitä oon vähän opiskellu ja vähän ymmärränkin annetaan nyt vaikka sitten 8½
"Watashi no sabaku shussindesu,
sagansenshi desu onna ko no.
Kokoro ni no taki!"
Kun on japaniksi niin plussaa. En ymmärrä varmaan puolia, muttei haittaa. Annan 9.
sagansenshi desu onna ko no.
Kokoro ni no taki!"
Kun on japaniksi niin plussaa. En ymmärrä varmaan puolia, muttei haittaa. Annan 9.
Netti on paikka, jonne mennään kun on tylsää.
Aina odotetaan jotakin tapahtuvaksi. Sitten kun se tapahtuu, huomataan, ettei siinä ollutkaan mitään hohdokasta.
Hyvin sanottu! Ja ihana sivustokin annan 9½ kun aina voi parantaa!
Aina odotetaan jotakin tapahtuvaksi. Sitten kun se tapahtuu, huomataan, ettei siinä ollutkaan mitään hohdokasta.
Hyvin sanottu! Ja ihana sivustokin annan 9½ kun aina voi parantaa!
♦ [mainos] ♦ [mainos] ♦ [mainos] ♦
Kivasti laitettu, ettei pelkkiä tylsiä tekstilinkkejä. Kivan värikäs ja simimäinen allekirjoitus. Annan nyt ysin.
Kivasti laitettu, ettei pelkkiä tylsiä tekstilinkkejä. Kivan värikäs ja simimäinen allekirjoitus. Annan nyt ysin.
Lottu, et tiedä kuinka pahasti allekirjoituksellesi repesin ;,DDDD
Saat 9½
Saat 9½
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa