Lataatko maksullisia ladattavia?
+7
Vefna
Lance
Myarin
Angel.Girl
Adalmine
Prue
Lottu
11 posters
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Lataatko maksullisia ladattavia?
Mielestäni on aivan turhaa maksaa Simsiin tehdyistä vaatekappaleista tai tavaroista. Jätän sitten vain jotain lataamatta, jos se on maksullinen. Kartan yleensä tällaisia sivuja, ellei ilmaisiakin ole ladattavissa.
Mitä mieltä te olette maksullisista ladattavista?
Mitä mieltä te olette maksullisista ladattavista?
Vs: Lataatko maksullisia ladattavia?
Maksulliset ladattavat ovat sellaisia, mitä en tue... Mikäli haluaa maksullisia ilmaiseksi on sitä varten olemassa sivuja...
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Lataan maksullisia ilmaiseksi ihdestä kivasta paikasta
eli ne ei vähän niiku oo maksullisii mutta ne on kerätty maksullisilta sivuilta ja laitettu ilmasiks sinne
eli ne ei vähän niiku oo maksullisii mutta ne on kerätty maksullisilta sivuilta ja laitettu ilmasiks sinne
PMDM:stä voit lataa mm. Rosen, Raonsimsin, Peggyn ja Lianasimsin donat ilmaiseksi. oon itse vain ladannut sieltä lianan donationset 19 ja raon ja peggyn hiuksia.
Minäkin latailen välillä sieltä PMBD - sivustolta. Jos löydän joltain sivulta jonkin kivan esineen tai vaatteen, käyn siellä katsomassa, olisiko sellaisia.
Paitsi että olisihan se tekijästä kiva, jos saisi jotain palkkaa kovasta vaivastaan
Ja kun parhaat kuvanmuokkausohjelmat maksaa noin tonnin, että jos sellaista käyttää niin olis vähän pakko laittaa doniakin sivustolleen.
Ja kun parhaat kuvanmuokkausohjelmat maksaa noin tonnin, että jos sellaista käyttää niin olis vähän pakko laittaa doniakin sivustolleen.
Itsekin lataan PMBD:stä. En maksaisi ladatuista, vaikka niihin onkin varmasti käytetty aikaa ja vaivaa.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Mutta onhan radollakin tonnin kuvankäsittelyohjelma eikä se laita radosimsiin maksullisia ladattuja.
Lance- Vauva
- Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 29
Registration date : 13.07.2008
En kyllä maksaisi vaikka olisi kuinka hienoja! Ite en tota PMBD:tä kannata koska esim PeggySimssin (ZoneSims) ni on tehny hirveetä vaivaa Donatioihin ja jatkut niitä latailee tuolta. Ja niiden pitää maksaa just ne tonnin kuvakäsittelyohjelmat + oman domainin maksaminen! Tämä on minun kantani...
Netistähän löytyy todella hyviä sivuja mista voi ladata ilmaieksi!
Netistähän löytyy todella hyviä sivuja mista voi ladata ilmaieksi!
Vefna- Vauva
- Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 25.10.2008
En tue maksullisia sims palveluita, sillä tässä tulee esille se, että jotkut haluavat periä maksua ihmisiltä, jotka haluavat ehostaa peliään. Tämä pitäisi olla ilmaista jokaiselle, eikä tästä saisi periä maksua. olen tätä mieltä!
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
On sitä paitsi laitointa pyytää maksua ladattavista. Sehän lukee EA:n Body Shopin tekijänoikeustekstissä. En kyllä olie itse lukenut, kuullut kyllä. Että ihan laillinen se PMBD on.
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Itse ainakin lataan PMBD:stä
Jeeny- Vauva
- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 02.10.2008
Ja tuosta teidän 'tonnin kuvanmuokkausohjelmasta', se on varmasti Photoshop css ja sen saa opiskelijana parilla sadalla, mikä on todella vähän. Nih -.-
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Itse olen ottanut sen kannan, että en maksa muista kuin peruspelistä, lisäosista ja kamaseteistä, en sijoita maksullisiin ladattaviin.
Si-Va- Vauva
- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 13.08.2011
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa