Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on?
+5
Sherlai
Prue
Adalmine
Myarin
Lottu
9 posters
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on?
Minulta löytyvät kaikki lisäosat ja kamaseteistä H&M ja Kyökki ja kylppäri. Aiemmin minulla oli kaikki kamasetitkin, mutta poistin ne, kun totesin niiden olevan turhia. Omina minulla on peruspeli, Lemmikkielämää, Vapaa-aika ja Kyökki ja kylppäri.
Vs: Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on?
Omistan lisäosat Lemmikkielämää, Yliopisto, Yöelämää, Kauppa-auki ja Vuodenajat. Kaikki lisäosat ovat mielestäni tuoneet kivasti piristystä simssiin. (:
Argh! Taas niitä kirjoitusvirheita korjattavana! Angel.Girl
Argh! Taas niitä kirjoitusvirheita korjattavana! Angel.Girl
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Mulla on kaikki lisäosat ja kamasetit asennettuna paitsi ikean-kamasetti. Ja omana löytyy kamaseteistä joulu, glamour, juhlien ja lisäosissa peru,yöelämää,lemmikki, vuodenajat,matkoilla,vapaa-aika... olikohan muita ei kai
Täältä löytyy lisäosista YO, YE, KA, LE, MA, V-A.
Kamasettejä on Glamour, H&M, Joulu ( uusi ), Kyökki & Kylppäri.
Ja tietenkin perus The Sims 2. Kaikki osat löytyy ihan omalta hyllyltä, eli mitään ei ole lainattu.
Kamasettejä on Glamour, H&M, Joulu ( uusi ), Kyökki & Kylppäri.
Ja tietenkin perus The Sims 2. Kaikki osat löytyy ihan omalta hyllyltä, eli mitään ei ole lainattu.
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Minultä löytyypi Yliopisto, Yöelämää, Kauppa-auki sekä Lemmikinelämää, joka ei suostu toimimaan koneessani. Kamaseteistä on Perhepakkaus, Glamour, H&M, Teinien ja Juhlien. Ja tietty omistan peruspelin.
Korjailin(taas kerran) kirjoitusvirheitä, terveisin Angel.Girl
Korjailin(taas kerran) kirjoitusvirheitä, terveisin Angel.Girl
Sherlai- Vauva
- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 12.07.2008
kaikki lisäosat täälläkin.
kamasettejä en suosi; parempia tavaroita löytyy ympäri nettiä ilmaiseksi. on mulla glamour ja joku toinenkin kamasetti niiltä ajoilta, kun en osannut ladata, mutta niitä ei löydy koneelta.
oma suosikkilisäosani on ilman muuta VA, kaikkein monipuolisin ja sellainen, jota ei saa millään kulutettua loppuun. YE on toinen suosikki, sekin sellainen, josta ei kasva yli, toisin kuin V-A tai matkoilla. C---8
kamasettejä en suosi; parempia tavaroita löytyy ympäri nettiä ilmaiseksi. on mulla glamour ja joku toinenkin kamasetti niiltä ajoilta, kun en osannut ladata, mutta niitä ei löydy koneelta.
oma suosikkilisäosani on ilman muuta VA, kaikkein monipuolisin ja sellainen, jota ei saa millään kulutettua loppuun. YE on toinen suosikki, sekin sellainen, josta ei kasva yli, toisin kuin V-A tai matkoilla. C---8
Vieraili- Vierailija
mulla on kaikki muut lisärit paitsi kauppa-auki, ja vapaa-aika on mut ei se toimi. kamaseteistä on vaan vuoden 2006 Joulunkamasetti. Jätän pian kamasetit ja lisärit koska pianhan tulee The Sims 3! Vielä kaupunki-kämpään voisin säästää, mutta sitten tulee stoppi the sims 2 peleille ja säästän kolmoseen
omistan kaikki lisäosat ja kamasetit, myös elämäntarinat pelin
Vieraili- Vierailija
Omistan kaikki lisäosat ja kamasetit. Sitten minulla on vielä Simcity Yhteiskunnat.
Omistan kaikki lisärit ja kamaseteista Kyökki&Kylppärin, Teinien kamasetin, H&M:n ja Joulun kamasetin. Teinin kamasettia ja H&M:ä ei löydy koneelta mutta minulla ne on. Matkoilla, Lemmikkielämää, K&K ja Vuodenajat on lainattu entiseltä kamultani!
Lance- Vauva
- Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 29
Registration date : 13.07.2008
nyt mä omistan peruspelin, YO, YE, KA, LE, VA, MA, V-A ja KK sekä H&M -kamasetin!
Mulla on vaan kaupunki kämppä ja teinien kamasetti
Vieraili- Vierailija
Mulla on Lemmikit, yliopisto, yö elämää, kauppa auki, vapaa-aika, matkoilla, kaupunkikämppä, vanha joulu, vuodenajat
Jeeny- Vauva
- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 02.10.2008
Simogue :: Sims :: The Sims 2 & 3
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa