Simogue
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on?

+5
Sherlai
Prue
Adalmine
Myarin
Lottu
9 posters

Siirry alas

Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on? Empty Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on?

Viesti  Lottu Su Heinä 20, 2008 4:48 pm

Minulta löytyvät kaikki lisäosat ja kamaseteistä H&M ja Kyökki ja kylppäri. Aiemmin minulla oli kaikki kamasetitkin, mutta poistin ne, kun totesin niiden olevan turhia. Omina minulla on peruspeli, Lemmikkielämää, Vapaa-aika ja Kyökki ja kylppäri.
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on? Empty Vs: Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on?

Viesti  Myarin Ma Heinä 21, 2008 12:08 pm

Omistan lisäosat Lemmikkielämää, Yliopisto, Yöelämää, Kauppa-auki ja Vuodenajat. Kaikki lisäosat ovat mielestäni tuoneet kivasti piristystä simssiin. (:

Argh! Taas niitä kirjoitusvirheita korjattavana! Angel.Girl
Myarin
Myarin
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008

Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on? Empty Vs: Mitkä lisäosat/kamasetit sinulla on?

Viesti  Adalmine Ma Heinä 21, 2008 1:14 pm

Mulla on kaikki lisäosat ja kamasetit asennettuna paitsi ikean-kamasetti. Ja omana löytyy kamaseteistä joulu, glamour, juhlien ja lisäosissa peru,yöelämää,lemmikki, vuodenajat,matkoilla,vapaa-aika... olikohan muita Smile ei kai
Adalmine
Adalmine
Teini
Teini

Viestien lukumäärä : 442
Ikä : 29
Registration date : 07.07.2008

http://www.freewebs.com/coloreSims

Viesti  Prue Ma Heinä 21, 2008 1:34 pm

Täältä löytyy lisäosista YO, YE, KA, LE, MA, V-A.

Kamasettejä on Glamour, H&M, Joulu ( uusi ), Kyökki & Kylppäri.

Ja tietenkin perus The Sims 2. Kaikki osat löytyy ihan omalta hyllyltä, eli mitään ei ole lainattu.
Prue
Prue
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008

Viesti  Sherlai Ke Heinä 23, 2008 5:48 pm

Minultä löytyypi Yliopisto, Yöelämää, Kauppa-auki sekä Lemmikinelämää, joka ei suostu toimimaan koneessani. Kamaseteistä on Perhepakkaus, Glamour, H&M, Teinien ja Juhlien. Ja tietty omistan peruspelin.

Korjailin(taas kerran) kirjoitusvirheitä, terveisin Angel.Girl
Sherlai
Sherlai
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 12.07.2008

Viesti  Vieraili La Heinä 26, 2008 12:44 pm

kaikki lisäosat täälläkin.
kamasettejä en suosi; parempia tavaroita löytyy ympäri nettiä ilmaiseksi. on mulla glamour ja joku toinenkin kamasetti niiltä ajoilta, kun en osannut ladata, mutta niitä ei löydy koneelta.

oma suosikkilisäosani on ilman muuta VA, kaikkein monipuolisin ja sellainen, jota ei saa millään kulutettua loppuun. YE on toinen suosikki, sekin sellainen, josta ei kasva yli, toisin kuin V-A tai matkoilla. C---8
Vieraili
Vierailija

Viesti  Angel.Girl Ke Heinä 30, 2008 7:19 pm

mulla on kaikki muut lisärit paitsi kauppa-auki, ja vapaa-aika on mut ei se toimi. kamaseteistä on vaan vuoden 2006 Joulunkamasetti. Jätän pian kamasetit ja lisärit koska pianhan tulee The Sims 3! Vielä kaupunki-kämpään voisin säästää, mutta sitten tulee stoppi the sims 2 peleille ja säästän kolmoseen
Angel.Girl
Angel.Girl
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 26
Registration date : 06.07.2008

http://caramelle-sims.blogspot.com/

Viesti  Vieraili To Elo 14, 2008 2:04 pm

omistan kaikki lisäosat ja kamasetit, myös elämäntarinat pelin Smile
Vieraili
Vierailija

Viesti  Sinsaukko Su Elo 17, 2008 11:19 am

Omistan kaikki lisäosat ja kamasetit. Sitten minulla on vielä Simcity Yhteiskunnat.
Sinsaukko
Sinsaukko
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 165
Registration date : 17.08.2008

http://www.freewebs.com/sinsaukko

Viesti  Lance Ti Loka 21, 2008 3:47 pm

Omistan kaikki lisärit ja kamaseteista Kyökki&Kylppärin, Teinien kamasetin, H&M:n ja Joulun kamasetin. Teinin kamasettia ja H&M:ä ei löydy koneelta mutta minulla ne on. Matkoilla, Lemmikkielämää, K&K ja Vuodenajat on lainattu entiseltä kamultani!
Lance
Lance
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 29
Registration date : 13.07.2008

Viesti  Angel.Girl To Loka 23, 2008 2:49 pm

nyt mä omistan peruspelin, YO, YE, KA, LE, VA, MA, V-A ja KK sekä H&M -kamasetin!
Angel.Girl
Angel.Girl
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 26
Registration date : 06.07.2008

http://caramelle-sims.blogspot.com/

Viesti  Vieraili Ke Tammi 07, 2009 8:01 pm

Mulla on vaan kaupunki kämppä ja teinien kamasetti Crying or Very sad
Vieraili
Vierailija

Viesti  Jeeny Ma Helmi 23, 2009 6:14 pm

Mulla on Lemmikit, yliopisto, yö elämää, kauppa auki, vapaa-aika, matkoilla, kaupunkikämppä, vanha joulu, vuodenajat
Jeeny
Jeeny
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 02.10.2008

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa