Uusia kategorioita?
5 posters
Simogue :: Tiedotteet :: Roskakori
Sivu 1 / 1
Uusia kategorioita?
Voisiko foorumille tehdä uusia kategorioita, kuten ladattavat?
Vieraili- Vierailija
Vs: Uusia kategorioita?
En tiedä, mutta olisiko tänne mahdollista vaikka alkaa järjestämään kisoja? Eli siis oma kategoria kisoille?
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Prue kirjoitti:En tiedä, mutta olisiko tänne mahdollista vaikka alkaa järjestämään kisoja? Eli siis oma kategoria kisoille?
Niin, oma kategoria kisoille, ja oma haasteille, eikä niitä yhteen, kuten nyt. (Voisin aloittaa myös kisat-puolen "pitäjänä", jotta kaikki kisat eivät olisi yhtä aikaa. )
Vieraili- Vierailija
Blaziken kirjoitti:Prue kirjoitti:En tiedä, mutta olisiko tänne mahdollista vaikka alkaa järjestämään kisoja? Eli siis oma kategoria kisoille?
Niin, oma kategoria kisoille, ja oma haasteille, eikä niitä yhteen, kuten nyt. (Voisin aloittaa myös kisat-puolen "pitäjänä", jotta kaikki kisat eivät olisi yhtä aikaa. )
Niin juuri erikseen.. Tietenkin itse olisin myös halukas kisat-puolen pitäjä.. Mutta katsoo nyt miten tämä etenee.
Prue- Taapero
Olisiko ladattaville sitten tekijöitä, kun kirjoittajia nytkin on ainoastaan yhdeksän? Kisat - kategorian voin ainakin tehdä. Vaikka heti.
Lottu kirjoitti:Olisiko ladattaville sitten tekijöitä, kun kirjoittajia nytkin on ainoastaan yhdeksän? Kisat - kategorian voin ainakin tehdä. Vaikka heti.
Minä voisin tehdä yksinkertaisia ladattavia.
Vieraili- Vierailija
Blaziken kirjoitti:Lottu kirjoitti:Olisiko ladattaville sitten tekijöitä, kun kirjoittajia nytkin on ainoastaan yhdeksän? Kisat - kategorian voin ainakin tehdä. Vaikka heti.
Minä voisin tehdä yksinkertaisia ladattavia.
No, voinhan minä sitten ladattavat - kategoriankin tehdä (:
Itse en ole ladattavia koskaan tehnyt. Enkä ole kyllä niiden tekoon edes perehtynyt.. Saattaahan se olla että joskus niitäkin alkaisi tekemään. Kuitenkin tuo ladattavat-osio on ihan hyvä olla olemassa.
Ja tosiaan pitäisi luultavasti päättää pitäjä tuonne kisat-osiolle. Häneltä sitten kysytään luvat kisoihin jne. Itse olisin valmis ottamaan sen puolen vastuulleni..
Ja tosiaan pitäisi luultavasti päättää pitäjä tuonne kisat-osiolle. Häneltä sitten kysytään luvat kisoihin jne. Itse olisin valmis ottamaan sen puolen vastuulleni..
Prue- Taapero
Mä oon oppinut just tekemään omia meshejä, voin luultavasti auttaa muitakin... Täälläkin olisi siis vapaa ehtoinen ladattavien tekoon.
musta tässä mennään nyt vähän liian nopeasti. joo, ladattavat on hyvä idea, mutta että kisat... ei. hei haloo, jos meitä täällä foorumilla on 9, niin millä ihmeen tavalla kisat voisivat alkaa menestyä, kun näistä yhdeksästä luultavasti vain murto-osa osallistuisi. kannattaisi odotella ehkä vähän enemmän porukkaa tänne, sillä voin melkein taata, ettei kisoihin kovin moni vielä tulisi osallistumaan.
Vieraili- Vierailija
Tosiaan... Meinasin itsekin jo sanoa tuota, mutta enpä viittinyt.. No onhan tuo kisat-puoli hyvä olla valmiina jo etukäteenkin.. Ehkäpä tämän fooruminkin rekisteröityneiden määrä kasvaa joskus..
Prue- Taapero
Olisko sellanen kategoria "Ohjeita" missä olis ohjeita esim meshien tekoon,tai vaatteiden hihojen lyhennyksee jne.jne.... ?? Jonkun hauskan jutun tekemiseen simssiin
Esimerkiksi Gallupit. Niihin moni varmaan mielellään vastaisi ajankulukseen.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Myarin kirjoitti:Esimerkiksi Gallupit. Niihin moni varmaan mielellään vastaisi ajankulukseen.
Eiköhän galluppeja voi ainakin vielä pitää Yleisessä keskustelussa, kun meitä simoguelaisiakaan ei ole vielä montaa.
Olis sellanen musta ainakin kiva jos olis toi "Ohjeet"/"vinkit" tms. -osio.
Niin, ja kun simogue kasvaa, niin olisi kiva jos olisi "Japani" -osio, koska nykyään meitä on niin paljon, meitä Japani-hulluja
Niin, ja kun simogue kasvaa, niin olisi kiva jos olisi "Japani" -osio, koska nykyään meitä on niin paljon, meitä Japani-hulluja
Hmm... Kyllähän minä nuita teidän kategoriatoiveitanne voin toteuttaa. En nyt tee ihan kategorioita, mutta alikategorioita, tai miksi niitä nyt kutsutaankaan, voin väsätä muutaman.
Simogue :: Tiedotteet :: Roskakori
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa