Legacy Peipponen ll 24.10 - 5.luku
2 posters
Legacy Peipponen ll 24.10 - 5.luku
Hei piiitkäästä ajasta simougelaiset! On ollut ihanaa nähdä foorumin muuttuneen paremmaksi ja hienommaksi. Itse olen ollut jonkin aikaa tauolla simsistä, mutta palasin silti uuden legacyn kanssa, sillä rakastan kirjoittaa tarinoita simeistä.
LEGACY PEIPPONEN.
Ilmestyneitä lukuja:
1."Seuraava tehtäväsi"
2."Yllätysvieras"
3."Menneisyydessä haamuna"
4."Sinä tulit"
5."Valinta on tehtävä"
- Maitokahvi
p.s saa jättää kommentteja
LEGACY PEIPPONEN.
Ilmestyneitä lukuja:
1."Seuraava tehtäväsi"
2."Yllätysvieras"
3."Menneisyydessä haamuna"
4."Sinä tulit"
5."Valinta on tehtävä"
- Maitokahvi
p.s saa jättää kommentteja
Viimeinen muokkaaja, Maitokahvi pvm La Loka 24, 2009 8:29 pm, muokattu 2 kertaa
Vs: Legacy Peipponen ll 24.10 - 5.luku
Maitokahvi on palannut! Jippii! Täytyykin mennä heti katsastamaan nuo tarinasi
Adalmine kirjoitti:Maitokahvi on palannut! Jippii! Täytyykin mennä heti katsastamaan nuo tarinasi
Hiih, niin olen! ^^ Jätäthän kommenttia? Olisi ihanaa kuulla mielenpiteesi
Iih! Aivan ihana, yleensä en pidä LC:eistä, mutta yksinkertaisesti rakastan tarinoitasi. En ymmärrä miten saat tarinoistasi niin aidot ja juoni on aina niin hyvin keksitty! Sinusta tulisi todella hyvä kirjoittaja! Lupaathan että jos joskus kirjoitat kirjan, niin kerrot minulle
Ainiin, olisi ihanaa jos tulisit takaisin toimittajaksi (saisinkohan suostuteltua sinut)
Ainiin, olisi ihanaa jos tulisit takaisin toimittajaksi (saisinkohan suostuteltua sinut)
Adalmine kirjoitti:Ainiin, olisi ihanaa jos tulisit takaisin toimittajaksi (saisinkohan suostuteltua sinut)
Hmm.. Voinhan yrittääkin tehdä yhden jutun ja katsoa sitten onkohan se kylliksi hyvä Jatkaisin siis hahmoja -sarjaa. Häpeän aivan hirveästi siitä ensimmäistä juttuani.. Kuvat ovat kyllä ihan hyviä, mutta fonttien koot ja kirjoitus. Kauhistus!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa