MARI peliisi
5 posters
Simogue :: Sims :: Ladattavat
Sivu 1 / 1
Lataatko?
MARI peliisi
Iki-ihastuttava Mari on täällä ja vihdoin voit ladata hänet omaan peliisi! Alla muutamia kuvia, joista näkee Marin niin aikuisena kuin lapsenakin.
Mukana tulevat: Hiukset (Peggysims), silmät (Fruitsalad/GoS), Kasvot; Rajaus (E-Studio), Luomien korostus (MTS2), kasvokorjaukset (Rensims), pisamat (Yagisims), poskipuna (LaPink) ja huulet (CherryND), iho (E-Studio) ja vaatteet (Dalcom Place). Lapsi ei tule mukana. Mikäli huomasit jotain puuttuvaa, ole ystävällinen ja ilmoita minulle. Jos ilmenee häikkää niin kertokaa vain, autan tarvittaessa ^^
Saat käyttää simiäni vapaasti tarinoissani, kuvauksissasi ja muussa, olisi ihanaa kuitenkin jos laittaisin linkin vaikka VaSuun tai Magnettoon tai kertoisin ainakin simin tekijät. Kuitenkin esimerkiksi huulikiiltoa voit käyttää vapaasti mainitsematta minua, eihän se ole minun tekemäni.
Kertokaa mielipiteenne, kritiikit/kysymykset, olen valmis vastaamaan! (Ja tekemään lisää simejä )
LATAA MARI TÄSTÄ// Mediafire
Viimeinen muokkaaja, Susiprinsessa pvm To Syys 17, 2009 7:30 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kuvat + latauslinkki paikoillaan)
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Vs: MARI peliisi
Mikset laittanut vasta huomenna kokonaista viestiä? Nyt vain kirjotit että kuva ja linkki tulee huomenna.
Olisin laittanut silloin, mutta ehdin tehdä jo topan ja aikani loppui ^^ Ja laitan ne vasta nyt, koska näyttöni oli korjauksessa ^^
Susiprinsessa- Lapsi
Tosi nätti, lataan
mango- Vauva
- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 30.08.2009
Kiitoksis, kiva kuulla ^^ Pistän varmaankin lisää piakkoin, kun ehdin taas ^^ Olisi muuten kiva kuulla toimivatko nuo simit ja tuliko kaikki mukana mitä ilmoitin
Susiprinsessa- Lapsi
Ah. Niin kaunis. En vain viitsisi ladata.. On nimittäin lista täynnä kaikkea turhaa, joten pitäisi poistella.
//EDIT: mango, kuinka sinä ne laitat sinne peliin? Mistä katsot missä ne hahmot on?
//EDIT: mango, kuinka sinä ne laitat sinne peliin? Mistä katsot missä ne hahmot on?
Viimeinen muokkaaja, Maldra pvm Pe Joulu 04, 2009 2:48 pm, muokattu 1 kertaa
Maldra- Vauva
- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 03.12.2009
Mulla ei itse asiassa toimi. Mutta ei mulla toimi mikään lataamani sim, tarviiko siihen jonkun lisäosan?
mango- Vauva
- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 30.08.2009
Simogue :: Sims :: Ladattavat
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa