Mikä on lempitarinasi?
3 posters
Mikä on lempitarinasi?
Mikä on sims-tarina, jota seuraat aktiivisesti tai josta pidät tavattoman paljon?
Minä tykkään paljon monista tarinoista, mutta listataanpa kuitenkin laadukkaampia.
Legacyt ensin.
- Bertorellit (Ihanasti kirjoitettu, ylläpitäjä on hauska tyyppiä ja kuvien laadut ovat kiitettäviä! Tätä kannattaa lukea, jos tykkäät tasaisesta päivittämisestä ja erilaisista pikkujuoneista saman perheen sisällä)
- Bloody (Legacyjen pimein legacy, tätä kannattaa lukea jos pidät vampyyritarinoista, alussa saattaa tuntua Twiligtiltä, mutta jos luet eteenpäin, huomaat ettei muistuta enää niin paljon.)
- Fowkes (Sama kirjoittaja kuten Bloodylla on, vastakohta Bloodyn legacylle. Pirteämpi ja hauskempi legacy. Tämäkin on ihana.)
- Francis (Tämä LC on kirjoitustyyliltään mukavaa lukea ja kuvien kulmat ei ole aina ihan tavallisia, vain erilaisella tavalla otettuja.)
On paljon muutakin, muttei nyt tule päähän
Tarinat seuraavaksi.
- Valintoja
- Kaiken unohtaneet
- Madhouse
- Melodyn tarina
Lisäilen myöhemmin jos tulee päähän Kerro toki omasi.
Minä tykkään paljon monista tarinoista, mutta listataanpa kuitenkin laadukkaampia.
Legacyt ensin.
- Bertorellit (Ihanasti kirjoitettu, ylläpitäjä on hauska tyyppiä ja kuvien laadut ovat kiitettäviä! Tätä kannattaa lukea, jos tykkäät tasaisesta päivittämisestä ja erilaisista pikkujuoneista saman perheen sisällä)
- Bloody (Legacyjen pimein legacy, tätä kannattaa lukea jos pidät vampyyritarinoista, alussa saattaa tuntua Twiligtiltä, mutta jos luet eteenpäin, huomaat ettei muistuta enää niin paljon.)
- Fowkes (Sama kirjoittaja kuten Bloodylla on, vastakohta Bloodyn legacylle. Pirteämpi ja hauskempi legacy. Tämäkin on ihana.)
- Francis (Tämä LC on kirjoitustyyliltään mukavaa lukea ja kuvien kulmat ei ole aina ihan tavallisia, vain erilaisella tavalla otettuja.)
On paljon muutakin, muttei nyt tule päähän
Tarinat seuraavaksi.
- Valintoja
- Kaiken unohtaneet
- Madhouse
- Melodyn tarina
Lisäilen myöhemmin jos tulee päähän Kerro toki omasi.
Vs: Mikä on lempitarinasi?
Itse pidän:
1. Madhouse: Aivan mahtavaa, kuinka joku voi keksiä tälläisiä juttuja...?
2.Maitokahvin kaikki tarinat: Ei yhtä suosikkia, tai ehkä loppunut Tadinanefer...
3.The Bloody Lecagy: Upeita kuvia ja ladattaviaa...
Ja joitain muita mitä emmuista :S
1. Madhouse: Aivan mahtavaa, kuinka joku voi keksiä tälläisiä juttuja...?
2.Maitokahvin kaikki tarinat: Ei yhtä suosikkia, tai ehkä loppunut Tadinanefer...
3.The Bloody Lecagy: Upeita kuvia ja ladattaviaa...
Ja joitain muita mitä emmuista :S
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Vs: Mikä on lempitarinasi?
Tässäpä muutama mistä minä tykkään:
Lc Magnetto from Future - Aivan ihana!
Lc Harris Mahaa kutkuttavia juttuja, saa nauraa!
Tässä nyt pari oli, mitä luen yhä uudelleen ja uudelleen.
Suosikit siis.
Lc Magnetto from Future - Aivan ihana!
Lc Harris Mahaa kutkuttavia juttuja, saa nauraa!
Tässä nyt pari oli, mitä luen yhä uudelleen ja uudelleen.
Suosikit siis.
Maldra- Vauva
- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 03.12.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa