Löysitkö löydön?
5 posters
Sivu 1 / 1
Löysitkö löydön?
Oletko löytänyt kirpparilta/kaupasta jotain tosi kivaa, tai kaappisi perukoilta? Oletko yllättynyt, miten hyvä esine/vaate on? Jaa se meille!
Löysin eilen noin kolme vuotta vanhat perusfarkut, jotka oli mitoitettu 150-senttisille, mutta sopivat minulle täydellisesti. Pieniä kolhuja oli polvien kohdalla, mutta eivätpä ne mitään haittaa...
Tänään löysin punavalkoraitaisen hupparin, jossa lyhyet hihat. Tämäkin sopi heti hyvin. Hyvä päällä esimerkiksi kuntosalilla.
Miksiminustatuntuuettätällainentopaonjoskusolluttäällä?
Löysin eilen noin kolme vuotta vanhat perusfarkut, jotka oli mitoitettu 150-senttisille, mutta sopivat minulle täydellisesti. Pieniä kolhuja oli polvien kohdalla, mutta eivätpä ne mitään haittaa...
Tänään löysin punavalkoraitaisen hupparin, jossa lyhyet hihat. Tämäkin sopi heti hyvin. Hyvä päällä esimerkiksi kuntosalilla.
Miksiminustatuntuuettätällainentopaonjoskusolluttäällä?
Vs: Löysitkö löydön?
Shoppailen aika paljon ja varsinkin nyt kun on alennusmyynnit! Löysin tänään Ginasta IHANAn ultramariinin värisen hameen <3 Mokasin kaupassa, kun luulin, että se maksaa 5 euroa, vaikka lapussa luki -50 % :DD Se nolla ja prosenttimerkki oli niin pieniä. Kassanainen kyllä hieman repesi :/'
Laitan tähän kuvan mukaan, värit ovat ihan sanonko mistä, mutta malli näkyy. Antakaa anteeksi huonot kuvat, en ole hyvä valokuvamaan
Laitan tähän kuvan mukaan, värit ovat ihan sanonko mistä, mutta malli näkyy. Antakaa anteeksi huonot kuvat, en ole hyvä valokuvamaan
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
on ollut koska minä oon sen tänne joskus vissiin laittanut EHKÄ
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Löysin sittarista mustaharmaapuna-ruudulliset canvakset vitosella ja lyhytvartiset tennarit kympillä.
Keikatoz- Vauva
- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 28
Registration date : 14.07.2009
Löysin pari viikkoa sitten Citymarketista tällaiset ballerinat kympillä, alennusta oli 50%. Värivaihtoehtoina violetti, neonvihreä, neonoranssi ja musta.
Lotun kengät on söpöt ja nätinväriset. :-) Olen nähnyt niitä muitakin värejä, mutta ne neonvärit olivat ainakin mun mieleeni liian kirkkaita.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Myarin kirjoitti:Lotun kengät on söpöt ja nätinväriset. :-) Olen nähnyt niitä muitakin värejä, mutta ne neonvärit olivat ainakin mun mieleeni liian kirkkaita.
Totta, minä olisin ostanut kengät oransseina, jos väri olisi ollut hempeämpi.
Tosi söpöt kengät <3 Mieleni tekisi taas shoppaamaan...
Susiprinsessa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa