SAA POISTAA
5 posters
Simogue :: Tiedotteet :: Roskakori
Sivu 1 / 1
Vs: SAA POISTAA
En ole yleensä seurannut Legacyjä, koska mielestäni ne ovat olleet kovin yksitoikkoisia. Mutta tästä olen erimieltä, Tähtisumujen suvussa tulee varmasti tapahtumaan kaikkea mukavaa ja ehkä jännittävääkin. :-D Jään varmasti seuraamaan.
Myarin- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 198
Registration date : 09.07.2008
Minä ainakin alan seuraamaan tätä Legacya Fanny näytttää niin ihanan persoonalliselta eikä ole mikään valmiskasvo.
Jeeny- Vauva
- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 02.10.2008
Myarin kirjoitti:En ole yleensä seurannut Legacyjä, koska mielestäni ne ovat olleet kovin yksitoikkoisia. Mutta tästä olen erimieltä, Tähtisumujen suvussa tulee varmasti tapahtumaan kaikkea mukavaa ja ehkä jännittävääkin. :-D Jään varmasti seuraamaan.
Jeeny kirjoitti:Minä ainakin alan seuraamaan tätä Legacya Fanny näytttää niin ihanan persoonalliselta eikä ole mikään valmiskasvo.
Kiitoksia piristävistä kommenteista! ^^
Hyvin otettuja kuvia, tähän on hyvin panostettu eikä vain otettu kuvia nopeasti ja hutaisten. Nuo jokaisen osan "pääkuvat" tai nuo... hmm... kuitenkin, ovat hienoja ja siitäkin saa hyvin laadukkaan kuvan lc:stä. Hauska muuten tuo 1.0, 1.1 jne. -systeemi.
Lottu kirjoitti:Hyvin otettuja kuvia, tähän on hyvin panostettu eikä vain otettu kuvia nopeasti ja hutaisten. Nuo jokaisen osan "pääkuvat" tai nuo... hmm... kuitenkin, ovat hienoja ja siitäkin saa hyvin laadukkaan kuvan lc:stä. Hauska muuten tuo 1.0, 1.1 jne. -systeemi.
Kiitoksia! Sen systeemin idean sain englanninkielisiltä LC-sivuilta.
Simogue :: Tiedotteet :: Roskakori
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa