Tee Simoguen kansi!
+3
Adalmine
Prue
Lottu
7 posters
Tee Simoguen kansi!
Tässä olisi nyt tarkoituksena tehdä simien maailmaan liittyvän lehden kansi. Nimen ei ole pakko olla Simogue ja lehti saa olla englannin- tai suomenkielinen.
Tässä minulta yksi kansi (aika pieni tuli, ei ollut suurempia kuvia):
Tässä minulta yksi kansi (aika pieni tuli, ei ollut suurempia kuvia):
Vs: Tee Simoguen kansi!
Tässä olisi tällainen kansi.. On nyt sitten ensimmäinen, minkä olen tehnyt..
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Hieno kansi ensimmäiseksi tekemäksesi. Tausta on hauska ja kansi todentuntuinen. Ainoa häiritsevä juttu on se, että jotkut tekstien värit pistävät silmään huonosti. Esimerkiksi vaaleansininen ei kauhean hyvin sovi taustaan.
Itsekin mietin noita värejä, mutta en oikein löytänyt sopivaa.. Tausta oli ehkä huono valinta otsikoiden värien kannalta. No ainahan voi seuraavaa tehdessä parantaa.
Saatanpa tehdä joka kuukausi uuden kannen tänne nähtäväksi..
Saatanpa tehdä joka kuukausi uuden kannen tänne nähtäväksi..
Prue- Taapero
- Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Registration date : 08.07.2008
Täs olis mun tällänen.. ei kovin tarkka
Huomasin just että mulla on aika paljon samanlaisia juttuja kuin muilla, en yhtään huomannut. (sorry)
Huomasin just että mulla on aika paljon samanlaisia juttuja kuin muilla, en yhtään huomannut. (sorry)
Adalminen kansi on aika... pikselöitynyt. Olisit tehnyt pienemmän kannen tai laittanut suuremman kuvan. Fonttien värejä olisit voinut myös miettiä. Hyvä idea kuitenkin
Lottu kirjoitti:Adalminen kansi on aika... pikselöitynyt. Olisit tehnyt pienemmän kannen tai laittanut suuremman kuvan. Fonttien värejä olisit voinut myös miettiä. Hyvä idea kuitenkin
Joo.. se meni vähän pilalle Kun oon niin mohlo(norppa) Vois yrittää tehsä toisen vähän paremman
Kuva oli vähän 'tuhrunen'. Teitkö paintilla? Suosittelen tekemään gimpillä, tai muilla kuvankäsittelyohjelmilla, mutta paint pilaa laadun täysin.
Vieraili- Vierailija
Mäpäskin innostuin näistä kaikista "me naiset" lehtien kansista ja aattelin rupee väsään jtn..
Tässä olisi minun SIMELLÉN kansi. olen aina halunnut tehdä lehteä, mutta en saa mistään kunnon toimittajatiimiä tai muuta vastaavaa joka vetäisi edes vähän vertoja Simoguelle, joten unohdan koko homman, mutta tuhlaan olemattomia lahjojani silti unelmoitiin:
P.S Tein Pantilla ja arvatkaa mitä, tää oli mun eka kansi! :O.
P.S Tein Pantilla ja arvatkaa mitä, tää oli mun eka kansi! :O.
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Kiitos kiitos . Itsekkin tykkään, ja yleensä ei koskaan näy tyyliin Cosmon kannessa miestä?!
puhelintolppa- Lapsi
Hieno kansi puhelintolpalla, varsinkin kun ottaa huomioon että on tehty Paintilla.
Kiitos Lottu .
puhelintolppa- Lapsi
Kivan pirteä kansi, jotkut tekstit vain ovat hieman huonosti näkyviä väriensä takia.
Angel.Girl sinun tuo kansi on todella upea, mutta vähän häiritsee kun on niin .... neliö... mutta se on vain pikkuvika
puhelintolppa- Lapsi
Miks kaikki muut osaa tehä tollasii aivan upeita kansia ja muitakin kuvia! Ihan eppaa! Angel.girl hieno kansi! Tekstien värit olisi voineet olla ehkä hieman tummempia erottuakseen paremmin
Mun eka kansi. Väsätty paintilla. Simin naama leikattu huonosti.
Lance- Vauva
- Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 29
Registration date : 13.07.2008
http://lh4.ggpht.com/_vZN30cmsv7I/S6uJo4axfpI/AAAAAAAAAEM/WGSJzv1ue8I/juustopasta2.bmp.jpg
Ekat kannet, ei kauhean hienoja
Tehty Picasalla
Blonditytt- Vauva
- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 25.03.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa