Fantasy sim! Esittelyn DL: 1.2.
Fantasy sim! Esittelyn DL: 1.2.
Keijut, demonit ja muut fantasia- ja taruollenot... Nyt se alkaa...
Ohjeet:
* Luo fantasia teemainen sim, joka voi olla keiju, demoni, noita, näkki, alien tai joku muu epä-normaali, kunhan sillä on tietty "heimo", johon sim kuuluu. Sim ei saa olla ladattu, ja sim voi olla lapsesta vanhukseen(ei siis taaperoa), nainen tai mies.
* Ladattuja saa käyttää, mikä on myös suositeltavaa.
* Kuvien sallittu koko on 800pikseliä x 800pikseliä(photobucketissa 1024x768 (17'' screen) vastaa samaa kokoa)
* Lue kisapostista kierroksien säännöt!
Ohjeet:
* Luo fantasia teemainen sim, joka voi olla keiju, demoni, noita, näkki, alien tai joku muu epä-normaali, kunhan sillä on tietty "heimo", johon sim kuuluu. Sim ei saa olla ladattu, ja sim voi olla lapsesta vanhukseen(ei siis taaperoa), nainen tai mies.
* Ladattuja saa käyttää, mikä on myös suositeltavaa.
* Kuvien sallittu koko on 800pikseliä x 800pikseliä(photobucketissa 1024x768 (17'' screen) vastaa samaa kokoa)
* Lue kisapostista kierroksien säännöt!
Vs: Fantasy sim! Esittelyn DL: 1.2.
KISAPOSTI
(olen nyt unohtanut, miten niiden piti mennä, niiden kierrosten, joten nyt improvisoin hiukan..)
Kierros nro. 1, esittely.
Säännöt:
* Kuvia tulee olla neljä(4):
Kasvokuva, kokovartalokuva, vähän jotain pientä taikavoimista ja lopuksi joku taijanomainen kuva simistä(siihen voi laittaa mukaan jonkun simin perheenjäsenen)
* Kuvia saa muokata(mutta ei liittää toisesta kuvasta mitään kisakuviin), tekstiä saa lisätä vähän ja saa laittaa esim. reunukset.
Muistakaa, että muut pulpahdukset kuin kisaviestit menevät pulina-topikkiin!
Ja tuomaristona toimivat:
Minä, Angel.Girl
Keiju Lottu
sekä Vedenhaltijatar Maitokahvi
Yksärillä voi kysyä tuomarinpaikkaa!
//edit: tuomaroinnit saisivat olla perillä vähintään 10.2, koska laitan ne 11.2 esille, kilpailunjärj. huom.
(olen nyt unohtanut, miten niiden piti mennä, niiden kierrosten, joten nyt improvisoin hiukan..)
Kierros nro. 1, esittely.
Säännöt:
* Kuvia tulee olla neljä(4):
Kasvokuva, kokovartalokuva, vähän jotain pientä taikavoimista ja lopuksi joku taijanomainen kuva simistä(siihen voi laittaa mukaan jonkun simin perheenjäsenen)
* Kuvia saa muokata(mutta ei liittää toisesta kuvasta mitään kisakuviin), tekstiä saa lisätä vähän ja saa laittaa esim. reunukset.
Muistakaa, että muut pulpahdukset kuin kisaviestit menevät pulina-topikkiin!
Ja tuomaristona toimivat:
Minä, Angel.Girl
Keiju Lottu
sekä Vedenhaltijatar Maitokahvi
Yksärillä voi kysyä tuomarinpaikkaa!
//edit: tuomaroinnit saisivat olla perillä vähintään 10.2, koska laitan ne 11.2 esille, kilpailunjärj. huom.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa