Lemmikin kuolema
3 posters
Sivu 1 / 1
Lemmikin kuolema
Monille tämä on hirveä asia, toisille ei mitään. Tein tämän topicin jotta täällä saa purkaa suruaan kuolleesta lemmikistään.
Eilen yöllä hiiri tunkeutui gerbiileideni, Toffeen ja Liekin, terraarioon ja siitä alkoi tappelu, jonka siskoni kuuli ja päästi hiiren pois. Tänä yönä hiiri taas meni sinne terraarioon, muttaa siskoni ei kuullut sitä. Tappelun tulos: Liekin kuolema.
Eilen yöllä hiiri tunkeutui gerbiileideni, Toffeen ja Liekin, terraarioon ja siitä alkoi tappelu, jonka siskoni kuuli ja päästi hiiren pois. Tänä yönä hiiri taas meni sinne terraarioon, muttaa siskoni ei kuullut sitä. Tappelun tulos: Liekin kuolema.
Vs: Lemmikin kuolema
Se on niin surullista.... otan osaa liekin kuolemaan.. Mulla on kuollut kaks koiraa ja me ollaan luovuttu kahesta kanista.. mutta olin niin pieni kun koirat kuoli.
Vs: Lemmikin kuolema
Minulla oli kolme akaattikotiloa. Kaksi päättivät kerran karata, toisen löysin lattialta (se onneksi selvisi) mutta toinen, joka oli tippunut yhden hyllyvälikön alemmas oli kuollut. Hautasin sen. Se oli todella surullista. Nyt ulkona ollut edellinen karkulainen, joka selvisi - karkasi uudestaan viimeyönä. Nyt sen sisko on vailla seuraa
puhelintolppa- Lapsi
- Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 31
Registration date : 26.10.2008
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa