Simogue
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä mieltä The Sims 3:sta?

5 posters

Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Adalmine La Kesä 06, 2009 9:29 am

Eli kertokaa mitä mieltä olette siitä.

Grafiikka oli ehkä hieman pettymys minulle ja kun koneeni muisti on vielä tosi täynnä niin grafiikkaa pitää entisestään huonontaa ja peli toimii hieman hitaasti. Ja tallennusajat ovat ainakin minulla ihan sairaan pitkiä
Adalmine
Adalmine
Teini
Teini

Viestien lukumäärä : 442
Ikä : 29
Paikkakunta : Koneen edessä
Registration date : 07.07.2008

http://www.freewebs.com/coloreSims

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Lottu La Kesä 06, 2009 11:20 am

Minullakin peli toimii aika hitaasti, mutta grafiikka on kyllä ihan hyvää kun laittaa asetukset täysille. Aika ärsyttävää muuten, kun peli pitäisi käynnistää uudelleen sen jälkeen kun on laittanut grafiikat vaikka huonoimmalle.

Peli tuntuu ihan kakkoselta, johon on lisätty muutamia hienoja toimintoja. Tämä naapurustossa liikkuminen on kyllä hyvä juttu ja on mukavaa, kun löytää aina uusia paikkoja kun siellä liikuskelee.

Pidän paljon myös siitä, että simin persoonallisuutta voi muokata hyvinkin paljon. Kaikessa on nyt hieman opeteltavaa, mutta eiköhän sitä ala oppia... Wink
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Susiprinsessa La Kesä 06, 2009 3:57 pm

Olen tosi pettynyt kolmoseen. En olisi ostanut sitä, ellen olisi pärjännyt hyvin Radosimssin kilpailussa Smile) Kuitenkin, minua ärsyttää muutamat seikat, kuten se, että tyhjälle tontille ei voi rakentaa (tai en ainakaan voi). Ostovalikot ovat tosi epäkäytännölliset, rappusiakin etsin ties kuinka ja kauan. Arvosanana olisi 7, ei kyllä yhtään parempaa. Luonteenpiirteet ovat hauskoja, mutta niitäkin olisi voinut hioa vaikka kuinka ja paljon. Olennnaisia osuuksiakin on karsittu liikaa... Ja grafiikka! Oi, rakas EA, miksi grafiikka on niin huonoa! Olen tottunut kakkosen loistavaan tasoon. Juu asetuksen täysillä jne, mutta silti. Arg.
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Adalmine La Kesä 06, 2009 10:42 pm

Susiprinsessa, kyllä tyhjälle tontille voi rakentaa kun valitsee ns. "päävalikosta" "muokkaa kaupunkia" ja sitten valitsee tyhjän tontin niin siihen aukeaa ikkuna jossa on tontin tiedot ja siinä on nappula jossa on rakenna tontille, mutta mielestäni tyhjälle tontille ei voi kai muuttaa, ainakaan minä en ole keksinyt miten se tapahtuu. Ostovalikostakin saa sellaisen helpon kun osaa painaa oikeaa nappulaa.

ps. Mitä tuunasit radon kisassa?
Adalmine
Adalmine
Teini
Teini

Viestien lukumäärä : 442
Ikä : 29
Paikkakunta : Koneen edessä
Registration date : 07.07.2008

http://www.freewebs.com/coloreSims

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Susiprinsessa Su Kesä 07, 2009 10:23 am

Minä onnistuin jotenkin kummasti muuttamaan simit tyhjälle tontille, mutta se oli niin mammutti maksimaalinen että siinä se ilokin katosi Sad Duunailin kenkulit Smile Tai siis meitähän oli kaksi, olin se kiharahiuksinen ginatricot-paitainen tytteli Smile
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Myarin To Heinä 02, 2009 7:21 pm

En omista Sims 3, mutta mitä nyt kuvia olen nähnyt, huonekalut/talot eivät näytä niin hienoilta kuin kuvittelin. Sims 2 ladatuillakin saa aivan yhtä hienoja, ellei jopa hienompia. Aivan uudennäköiset hahmot ovat toki kivoja. Tekisi mieli ostaa kyseinen peli, mutta enpä tiedä kun koneeni on hidas pelatessa Sims kakkostakin.
Myarin
Myarin
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 198
Paikkakunta : Pori
Registration date : 09.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Susiprinsessa Ke Heinä 08, 2009 8:33 pm

Olin aika pettynyt, kun kolmonen olisi voinut olla kakkosen ladattujen kaltainen, mutta ei. Luonteen piirteet on ihan kivat ominaisuuden.. mutta mutta, niitä on liian vähän!
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Lottu Ke Heinä 08, 2009 10:11 pm

Luulenpa, että niitä luonteenpiirteitä tulee kaikkien lisäosien myötä lisää. Ehkä?
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Si-Va La Elo 13, 2011 10:42 am

Itse olen tyytyväinen peliin, tietenkin sen huomaa, että EA:lla on tällä kertaa panostettu enemmän sisältöön, kuin grafiikkaan. Mutta ei se pelin grafiikka mitään maailman huonointa ole. Smile

Ja joo, lisärienhän myötä niitä luonteenpiirteitä on tullutkin aivan mukavasti lisää.
Si-Va
Si-Va
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 13.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä mieltä The Sims 3:sta? Empty Vs: Mitä mieltä The Sims 3:sta?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa