Simogue
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

+4
Maitokahvi
Adalmine
Lottu
Susiprinsessa
8 posters

Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Susiprinsessa Pe Maalis 20, 2009 5:23 pm

Itse en. Pelkään sitä, että minulle naurettaisiin. Entäs te?


Edit//Korjasin otsikon kirjoitusvirheen -Angel.Girl


Viimeinen muokkaaja, Angel.Girl pvm Ke Heinä 15, 2009 5:14 pm, muokattu 2 kertaa
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Lottu Pe Maalis 20, 2009 7:04 pm

Kyllä, koska monet kaverini pelaavat kyseistä peliä, tai oikeastaan kaikki. Sain itsekin tietää pelistä parin kaverini kautta.
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Adalmine Su Maalis 22, 2009 1:20 pm

Vain lähimmille ystävilleni koska muut luokkalaiset vain nauraisivat joten olen ollut hiljaa siitä Smile
Adalmine
Adalmine
Teini
Teini

Viestien lukumäärä : 442
Ikä : 29
Paikkakunta : Koneen edessä
Registration date : 07.07.2008

http://www.freewebs.com/coloreSims

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Maitokahvi Su Maalis 22, 2009 3:22 pm

Kaikki tietävät yhden kaverin takia ja nauravatkin siitä aluksi, mutta myöhemmin se loppui, he alkoivat sit kysellä pelistä XD
Maitokahvi
Maitokahvi
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 247
Paikkakunta : Tarujen maailma
Registration date : 06.09.2008

http://kauniala.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Sinsaukko Su Maalis 22, 2009 6:47 pm

Tietty kerron, jos jotakin kiinnostaisi se. Meidän koulussa on aika paljon semmosia jotka pelaa. Joten ei mitään syytä hävetä, ja jos joku nauraisikin, niin sanoisin: "On sims kyllä parempi kuin jotkut sotapelit, joissa vaan räiskitään". Very Happy Ainakin minun mielestä siis, ei pahalla sille jos joku täällä pelaa.
Sinsaukko
Sinsaukko
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 165
Paikkakunta : Pusikon takana sijaitsevassa kuusessa
Registration date : 17.08.2008

http://www.freewebs.com/sinsaukko

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Lottu Su Maalis 22, 2009 7:27 pm

Meidän luokalla varmaan kaksi kolmaosaa ovat pelanneet Simsiä tai pelaavat säännöllisesti. Varsinkin kuviksen tunnilla kuulee suuren poikaporukan puhuvan Simsistä - ja WoWista. Razz
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Susiprinsessa Ma Maalis 23, 2009 3:29 pm

Vähän kuulostaa kivalta tuo Lotun luokka. Its eolen kertonut vain muutamalle, Valokarhulle nyt tietysti. Meidän koulussa tuo ei oikein toimisi, kun kaikki on sellasia armo pissiksiä. Yksin pelasi pokemonia välkällä ja sai kauheet naurut, joten voin kuvitella mitä tapahtuu jos joku saisi tietää...

Monet varmaan vähän järkyttyivät, kun kuulisivat minun pelaavan simssiä. Yksikin kaverini katsoi huuli pyöreenä ja totesi että 'whaaaaaat?' Very Happy En kuulemma vaikuta sellaiselta joka saattaisi norkua koneen ääressä Smile


Viimeinen muokkaaja, Susiprinsessa pvm Ma Maalis 23, 2009 3:31 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Jatkoin kun keksin lisää sanottavaa :DD)
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Lottu Ma Maalis 23, 2009 4:38 pm

Niin, yleensä kun sanoo pelaavansa jotain, tulee sellainen mielikuva että olisi kymmenen tuntia päivässä koneella.

Off// Ei meidän luokka mikään paras kyllä ole. Kauheita koviksia luulevat pojat olevansa, tyydyn pieneen kaveriporukkaani. Smile
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  puhelintolppa Ma Maalis 23, 2009 9:49 pm

Minusta The Simssiä ei pitäisi pitää semmoisena nolona pelinä, vaan yhdistää muihin peleihin. Ihan sama, onhan joku Wowikin peli? Pelejä - niin kuin ihmisiäkin pitäisi pitää tasavertaisena. En suoraan tietenkään kerro käytävillä: "Joo, pelaan simssii joka päivä" ja enkä myöskään juttele aiheesta. En nyt tiedä liittyykö tää aiheesee Very Happy
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Susiprinsessa Ke Maalis 25, 2009 3:33 pm

Puhelintolppa, kyl se ainaki vähän Smile No, jos minulta kysyttäisiin, että ylläpidänkö sivuja, vastaisin en, sillä en halua, että joku luulee minun olevan netti/peli/sims-addikti, mitä en kyllä tosiaan ole. Sims on vaan penteleen kiva peli, kun siinä voi perjaatteessa tehä mitä ikinä haluaa :DD
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Lottu Ke Maalis 25, 2009 5:59 pm

Miksiköhän muuten aina, jos joku kertoo ylläpitävänsä sivuja tai pelaavansa jotain peliä, tulee mieleen, että hän viettää puolet elämästään netissä? Ainakin minulle tulee. Smile
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Susiprinsessa Ke Huhti 01, 2009 3:39 pm

Aivan sama täällä. Minun kohdallani se pitää tasan 0% paikaansa :DS
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Jo Ke Huhti 01, 2009 5:52 pm

Sims 2:sen ostin luokaltani ensimmäisenä (olin siis vielä ala-asteella silloin), ja kaikki tytöt luokaltani halusivat pelaamaan kyseistä peliä. Pojat eivät sentään kehdanneet mutta kyselivät kuitenkin pelistä Very Happy

Sen jälkeen sitten olen nyt satunnaisesti peleistä puhuttaessa simssin maininnut... Ei tyypit niin järkyttyneitä ole olleet, mutta yllättävän moni sitä sentään on pelannut ja muutamasta tyypistä olen ihan yllättynyt kun he ovatkin ilmoittaneet pelaavansa aktiivisesti Very Happy
Ei-tykkääjät ovat sanoneet simssiä tylsäksi, päämäärättömäksi ja vaikeaksi Very Happy

No joo, tällä hetkellä on kiinnostus hiipunut, eikä aikakaan oikein riitä. Pelasin kipeänä toissapäivänä 20 minuuttia, mutta sitä ennen viimeksi joululomalla...
Tuntuu että olisin tehnyt jo kaiken!
Jo
Jo
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Susiprinsessa Pe Huhti 03, 2009 8:27 pm

Jo, jos on kyllästynyt, kannattaa lukea netsitä tosi paljon tarinoita, esim. Maitokahvin on tooosi hyviä! Niistä saa itse intoa, ties vaikka alkaisit itse tehdä tarinaa :DD

Tuosta aiheesta vielä, että muutama päivä sitten kuulin ystäväni mollaavan sims 2:sta. Se tuntui jotenkin pahalta :< (Sori tää menee vähän sekavaks...)
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Jo La Huhti 04, 2009 2:14 pm

Susiprinsessa, kiitos vinkistä! :)Pitäisi keksiä tarinaan vain juoni. Razz
Ostin muuten tänään Vapaa-ajan hulluilta päiviltä. Makso vaan 14,90, kun normaalistihan lisäosat on melkein kolme kymppiä! :O Mitä mieltä te olette hinnasta? Minusta ne ovat ehkä vähän liiankin kalliita. :/
Jo
Jo
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 20.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Susiprinsessa Su Huhti 05, 2009 10:45 am

Minusta ne ovat aika halpoja, verrattauna esimerkiksi johonkin Playstation 3:n tai wiin peleihin, jotka maksavat lähemmäs kuuttakymppiä. Aika ärsyttävää muuten, kun joka kuukausi taloon tulee näitä 'kuudenkympin'- pelejä 2-3 kappaletta... =Pelihulluperhe -.-
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Keikatoz Ke Heinä 15, 2009 8:13 am

Öh, en kyllä silleen simssiä 'fanita', pelailen vain välillä sitä : > besta pelaa kanssa.
Keikatoz
Keikatoz
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 27
Paikkakunta : koirankoppi.
Registration date : 14.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Susiprinsessa Pe Heinä 17, 2009 2:36 pm

No en itsekään 'fanita', pelailua ja lavastusta se oikeastaan on. Tuo otsikko jotenkin vain iski paremmin ^^ no, uusi koulu uudet kujeet, saa nähdä kerronko tällä kertaa muille Very Happy
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi? Empty Vs: Kerrotko ystävällesi sims-faniudestasi?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa