Simogue
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!

2 posters

Siirry alas

Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta! Empty Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!

Viesti  Angel.Girl La Syys 13, 2008 9:59 am

Kaksitoista vuotta sitten, Konohan kylässä riehui yhdeksänhänäinen kettu. Neljäs hokage sinetöi ketun lapseen, Narutoon, jonka napanuora oli juuri leikattu ja sinetöi ketun tämän napaan. Nyt melkein chuuniksi ylenneen Naruton ja yhdeksänhännän chakrat ovat alkaneet reagoida toisiinsa, ja ketun voimat alkavat purkautua...

Ainakin minä olen hulluna Narutoon! Lempihahmoni ovat mm. Gaara, Sasuke, Naruto, Temari, Neji, Hinata ja Kakashi.
Angel.Girl
Angel.Girl
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 25
Paikkakunta : Leutolaakso
Registration date : 06.07.2008

http://caramelle-sims.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta! Empty Vs: Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!

Viesti  Vieraili La Syys 13, 2008 4:03 pm

Oi, Naruto on ihana! Lempihahmoni ovat ihan kaikki, varsinkin Naruto ja Sasuke! En ole lukenut paljon, mutta olen jo ihan koukussa <3
avatar
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta! Empty Vs: Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!

Viesti  Angel.Girl Su Syys 14, 2008 8:04 am

Tietäisikö joku mistä saisi Gaaran, Hinatan, Naruton tai Sasuken cosplayasuja? Oon jo 50min ettiny netistä!
Angel.Girl
Angel.Girl
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 25
Paikkakunta : Leutolaakso
Registration date : 06.07.2008

http://caramelle-sims.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta! Empty Vs: Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!

Viesti  Vieraili Ke Syys 17, 2008 4:45 pm

Kannattaisi ehkä mennä kyselemään kyseisiä asuja ihan mangasivustoilta? Mitä mieltä olisit?
avatar
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta! Empty Vs: Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!

Viesti  Adalmine Ke Syys 17, 2008 5:18 pm

Veikkaisin että jostain manga aiheisista asukaupoista voisi löytyä tai voithan yrittää tehdä itse (cosplay cosplay)(vai mikä se ny o) Smile
Adalmine
Adalmine
Teini
Teini

Viestien lukumäärä : 442
Ikä : 29
Paikkakunta : Koneen edessä
Registration date : 07.07.2008

http://www.freewebs.com/coloreSims

Takaisin alkuun Siirry alas

Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta! Empty Vs: Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!

Viesti  Vieraili La Tammi 03, 2009 1:35 pm

Itse en ole Narutoon tutustunut, en mangan enkä animen merkeissä. Muutama luokkalainen tykkää, mutta en ole koskaan saanut tilaisuutta tutustua.

Mitähän animea voisi nähdä, kun en ostaa haluaisia, ja manga ei ole juttuni.
avatar
Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta! Empty Vs: Juttelua Japanin suosituimmasta mangasta eli Narutosta!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa