Simogue
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

+5
Angel.Girl
Myarin
Sinsaukko
Prue
Lottu
9 posters

Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Lottu To Elo 21, 2008 7:28 pm

Eli käytätkö alikansioita, onko apunasi Sims2Pack Clean Installer, vai onko sinulla Downloads-kansio tyhjää täynnä?

Minulla on varmasti jo ainakin 5 000 ladattua, ellei enemmän, jota aina silloin tällöin supistan TheCompressorizer! -ohjelmalla. Latasin tässä vähän aikaa sitten tuon Sims2Pack Clean Installerin, joka osoittautui erittäin hyväksi ohjelmaksi. Sen avulla olen nyt järjestänyt ladattujani eri alikansioihin, kuten vaatteisiin, huulipuniin jne.
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Prue To Elo 21, 2008 9:05 pm

Minulla ei ole kärsivällisyys riittänyt tiedostojen järjestämiseen. Tosin kyllä pitäisi sekin tehdä kun on jo melkein 17000 tiedostoa.... Smile
Prue
Prue
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Paikkakunta : Etelän uumenissa..
Registration date : 08.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Sinsaukko La Syys 06, 2008 9:39 am

Pidän esim vaatteet ja hiukset ja korut eri kansioissa. On minulla muitakin kansioita tietysti. Tiedostoja oli vasta n. 1500. Tosi vähän!!! Luulin että vähintään 5000. No onpahan vielä tilaa uusille.^^
Sinsaukko
Sinsaukko
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 165
Paikkakunta : Pusikon takana sijaitsevassa kuusessa
Registration date : 17.08.2008

http://www.freewebs.com/sinsaukko

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Prue La Syys 06, 2008 11:48 am

Tulipahan poistettua kaikki ladatut ja ladattua uudelleen vain tarpeellisia ja hyviä ladattuja...

Nyt aion pitää kansion järjestyksessä..
Prue
Prue
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 90
Ikä : 32
Paikkakunta : Etelän uumenissa..
Registration date : 08.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Myarin La Syys 06, 2008 12:39 pm

Minulla on vasta n. 650 ladattua, enkä ole järjestänyt niitä mitenkään. Olen myös poistanut pari kertaa kaikki ladatut. Eikös niitä alakansioita voi tehdä vain jos omisti jonkun tietyn lisäosan, vai olenko ihan väärässä?
Myarin
Myarin
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 198
Paikkakunta : Pori
Registration date : 09.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Lottu La Syys 06, 2008 2:13 pm

Mielestäni siihen tarvitsee Yöelämän tai Yliopiston, taisi olla jälkimmäinen.
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Angel.Girl To Loka 23, 2008 2:50 pm

se on yhtä sotkunen kuin.. no vaatekaappini.
Angel.Girl
Angel.Girl
Taapero
Taapero

Viestien lukumäärä : 120
Ikä : 26
Paikkakunta : Leutolaakso
Registration date : 06.07.2008

http://caramelle-sims.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Lottu Pe Maalis 20, 2009 7:12 pm

Nyt Downloads-kansioni on aivan sekaisin, ei minkäänlaisia alikansioita eikä mitään. Pitäisi varmaan poistaa kaikki sisältö sieltä, sillä nyt jostain syystä en pysty ainakaan CASiin menemään - jos olen vaikka ladannut jotain epämääräistä? Harmi vain, sillä latasin juuri kivoja juttuja liittyen Simoguen juttuun.
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  puhelintolppa Ke Heinä 22, 2009 6:07 pm

hihihii, latasin tuon ohjelman, en kyllä tajua miten sitä käytetään? mutta ladattuja löytyi 5 372 Very Happy
puhelintolppa
puhelintolppa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 192
Ikä : 30
Registration date : 26.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Efina Ke Heinä 22, 2009 6:13 pm

Lottu, kannattaa aina tarkistaa kaikki hackit ja niiden päivitykset. Esimerkiksi itse tuskailin viime talvena pelin kanssa pari viikkoa, ennen kuin tajusin päivittää teiniraskaushackin oikeaan lisäosaan sopivaksi.

Mun downloadsit on iloisesti sekaisin, enkä edes jaksa järjestää niitä. Jotkut hackit ja korvaavat olen laitellut omiin kansoihinsa, että ne on helpompi poistella, mutta muuten en jaksa järjestellä.
Efina
Efina
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 29
Registration date : 04.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Susiprinsessa To Heinä 23, 2009 12:31 pm

Mikä tuo Sims2Pack- mikälie on? Surprised
avatar
Susiprinsessa
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 153
Registration date : 30.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä? Empty Vs: Pidätkö Downloads-kansiosi järjestyksessä?

Viesti  Si-Va La Elo 13, 2011 10:39 am

Itse pidän kolmoseni ladattuja kohtuullisessa järjetyksessä, ovat lajiteltuja neljään eri alikansioon.
Si-Va
Si-Va
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 13.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa