Simogue
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa

4 posters

Siirry alas

Onko tämä aihe turha?

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Vote_lcap0%Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Vote_lcap100%Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Vote_rcap 100% 
[ 5 ]
Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Vote_lcap0%Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Vote_lcap0%Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Ääniä yhteensä : 5
 
 

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Empty Ulkonäkö- ja vaatepulinaa

Viesti  Hiccup To Helmi 19, 2009 12:40 pm

Otsikko taitaa kertoa jo aika paljon aiheen tarkoituksesta, eli keskustelua vaatteista, kengistä, hiuksista, meikistä, mistä nyt ikinä ulkonäköön liittyen keksii jutustella. Esittele viimeisimmät hankintasi ja kommentoi muiden ostoksia. Ja perustelut olis ihan suotavat tuossa kommentoimisessa, eikä mitään "kivat, en tiä miks."
———
Itse olen melkoisessa vaatepulassa. Housuja minulla on vain kahdet ja huppareita taitaa olla kolme. Alusvaatteitakin tarvitsisin. Kävin pari päivää sitten Seinäjoella shoppaamassa, mutta ei mukaan tarttunut paljoakaan. Vihreät farkut, oi, olen aivan rakastunut näihin. Seppälä, 29,90, ja se veikin viimeiset rahani, mutta olen näihin niin tyytyväinen, että ei mitään rajaa.
Ja pakko tässä nyt itkeä hiuksiani. Vihaaaan niitä aivan ylitse kaiken, mutta en koskaan saa aikaiseksi mennä parturiin. Haluaisin otsatukan ja ruskeita raitoja ja leikata nämä lyhkäisiksi jajaja kaikkee geek
Ja nyt menin ihan sekaisin enkä tiedä mitä tuli kirjoiteltua :s


Viimeinen muokkaaja, Hiccup pvm Pe Helmi 20, 2009 7:49 am, muokattu 1 kertaa
Hiccup
Hiccup
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Somewhere over the rainbow..
Registration date : 24.01.2009

http://hiccup.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Empty Vs: Ulkonäkö- ja vaatepulinaa

Viesti  Lottu To Helmi 19, 2009 5:39 pm

Minä pärjään ihan muutamilla housuilla, kunhan ovat mukavat ja siistit. Löysin tässä vähän aikaa sitten Anttilasta mukavat harmaat farkut ja niitä käyttelen nyt joka päivä... Löysin sieltä myös Nanson ruskean paidan, joka oli vielä puolet alennuksessa. Nykyinen lempipaitani. Smile

Ostin viime kesänä Gran Canarialta mekon, josta en kamalasti pitänyt. Oli kuitenkin pakko saada joku mekko, kun oli niin älyttömän kuuma!

Mekko on kirjava, eniten löytyy ruskean ja punaisen sävyjä. Helma ulottuu suunnilleen polviin asti. Nyt kaivoin sen esille uutta matkaa varten ja punaisen vyön kanssa se on tosi kiva! Tällaiset iloiset yllätykset ovat kyllä kivoja.
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Empty Vs: Ulkonäkö- ja vaatepulinaa

Viesti  Myarin Su Helmi 22, 2009 4:54 pm

Olen aivan ihastunut korallinpunaiseen sävyyn. Se on ihanan kesäinen väri ja ostinkin juuri sen värisen paidan, jonka ajattelin yhdistää ruskeaan vyötärövyöhön. Nyt hakusessa olisi korallinpunainen kynsilakka, minulle saa siis ilmoittaa jos huomaatte sellaista jossain. (-:
Myarin
Myarin
Lapsi
Lapsi

Viestien lukumäärä : 198
Paikkakunta : Pori
Registration date : 09.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Empty Vs: Ulkonäkö- ja vaatepulinaa

Viesti  Jeeny Ma Maalis 16, 2009 5:12 pm

Hiccup minkälaiset vihreät farkut? En oo ihan varma mutta muistuttaa mun farkkuja seppälästä 29.90 niiku sullakin ja siis vihreet
Jeeny
Jeeny
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 02.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Empty Vs: Ulkonäkö- ja vaatepulinaa

Viesti  Hiccup Ke Maalis 18, 2009 12:57 pm

^ Siis ihan tällaset.
Ulkonäkö- ja vaatepulinaa IMG_7724

Aww, löysin Henkkamaukasta aivan ihanan paidan :3 Olin kattonut tätä jo kuvastostakin, mutta ei tullut tilattua sieltä ja kun tämän ehkä viikko sitten näin Seinäjoella, olihan se pakko ostaa.
Ulkonäkö- ja vaatepulinaa IMG_7074_2

Huomenna parturiin. Aim sou häppiiii! Tosin päätin eilen tulla kipeäksi, joten katotaan nyt, pääsenkö ollenkaan menemään >_>
Hiccup
Hiccup
Vauva
Vauva

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Somewhere over the rainbow..
Registration date : 24.01.2009

http://hiccup.vuodatus.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Empty Vs: Ulkonäkö- ja vaatepulinaa

Viesti  Lottu La Maalis 21, 2009 9:01 pm

Jee, tänään löysin Hoo ät ämmästä kivan peruspaidan hintaan 9,90€ ja Anttilasta kahdella kympillä paita/tunikan, jossa on alla raidallinen poolopaita ja päällä olkaimeton musta tunika. Tuo H&M:n paita on kyllä aika iso, sillä sopivaa kokoa ei ollut, mutta kyllä se ihan hyvä on. Smile
Lottu
Lottu
Aikuinen
Aikuinen

Viestien lukumäärä : 734
Paikkakunta : on kiva paikka
Registration date : 03.06.2008

http://freewebs.com/simogue

Takaisin alkuun Siirry alas

Ulkonäkö- ja vaatepulinaa Empty Vs: Ulkonäkö- ja vaatepulinaa

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa